Beste allemaal,
Graag zal ik wat hulp willen hebben bij het volgende.
Mijn vriendin en ik willlen graag emigreren na Australie.
We willen graag een skilled independent visa.
Nu ben ik redelijk kansloos met diploma's en de rest, maar mijn vriendin niet hoop ik.
Zij heeft 5 jaar bij de marine gezeten, en ze heeft een hbo makelaardij diploma.
En zij heeft werkervaring in de makelaars wereld en nu doet ze meer de financiele zaken in een groot bedrijf.(niet als accountant).
Als we de real estate kant nemen met de point test komen we ongeveer op 100/110
Nu vroeg ik me af is er nog een andere weg om genoeg punten te krijgen met de genoemde opleiding.
Ik dacht zelf misschien de account richting, of wordt dat vrijwel onmogelijk om dat hard te maken???
En misschien weet iemand iets anders waar wij helemaal niet aangedacht hebben.
P.s verder hebben wij kennissen in Australie die ons met van alles willen helpen, en zelf een bedrijf daar hebben. kunnen we hier wat mee??
Alvast heel erg bedankt,
Tammo
Graag zal ik wat hulp willen hebben bij het volgende.
Mijn vriendin en ik willlen graag emigreren na Australie.
We willen graag een skilled independent visa.
Nu ben ik redelijk kansloos met diploma's en de rest, maar mijn vriendin niet hoop ik.
Zij heeft 5 jaar bij de marine gezeten, en ze heeft een hbo makelaardij diploma.
En zij heeft werkervaring in de makelaars wereld en nu doet ze meer de financiele zaken in een groot bedrijf.(niet als accountant).
Als we de real estate kant nemen met de point test komen we ongeveer op 100/110
Nu vroeg ik me af is er nog een andere weg om genoeg punten te krijgen met de genoemde opleiding.
Ik dacht zelf misschien de account richting, of wordt dat vrijwel onmogelijk om dat hard te maken???
En misschien weet iemand iets anders waar wij helemaal niet aangedacht hebben.
P.s verder hebben wij kennissen in Australie die ons met van alles willen helpen, en zelf een bedrijf daar hebben. kunnen we hier wat mee??
Alvast heel erg bedankt,
Tammo