Great Aussie commercials

Sacha

Ass. Perth Promotor
Wanneer je eenmaal in Australie woont, ontdek je dat je een stukje geschiedenis mist en kan je dus over bepaalde dingen (nog) niet meepraten met je nieuwe Australische vrienden. Om dit probleem een klein beetje te verhelpen, start ik een nieuw topic met de meest fantastische reclames die op de Australische TV worden uitgezonden. :cool:

Deze is speciaal voor de lieverhebbers van musicals :smile:

Sacha
 
Leuk Sas!
Ik vond het ook zo grappig dat ze in OZ precies dezelfde reclame hadden van carglass, maar dan met een andere naam.
 
Hi, bedankt voor de positieve noot op dit forum!
Fan-tas-tic! Amai, kzou zeggen: ''we want mooooooooore''
But then again, there seems to be a whole lot of adds on the tele down under, right? <_<
Da's de reden waarom wij hier gene TV hebben, en zullen dr dan ginds ook zeker niet van dromen...
Internet is goed alternatief voor info, anders had ik dit forum niet zo snel gevonden ;)

@Gwen: hou gaat het met jullie in Adelaide? Goed je draai gevonden daar, waar woon je precies?
Zo maar voor de gein: Is er daar geen natuurwinkel/health shop die over te nemen staat soms? Daar zijn websites voor he... da's voor later;
Grtz!
 
Super sascha,

Als alle reclames nou zo zouden zijn! Super, dan is het niet zo erg dat er zo vaak reclame is. Maar neem bijvoorbveeld HARVEY NORMANNNNNNNN :angry: :angry: :angry:
 
Als alle reclames nou zo zouden zijn! Super, dan is het niet zo erg dat er zo vaak reclame is. Maar neem bijvoorbveeld HARVEY NORMANNNNNNNN :angry: :angry: :angry:

:grin:

Ik wilde net een nieuw topic starten met meest foute ozzie commercials en harvey norman zou dan toch wel een prominente plaats innemen in mijn top vijf. Dat dreuntje, vreselijk irritant.
 
Deze is ook mooi trouwens:
http://www.youtube.com/watch?v=G6Ir9pKL5zY&feature=related

Alleen wel jammer dat ze dit niet mogen uitzenden omdat ze zo ongelooflijk zitten te zeiken over een paar scheldwoorden.....
Zo ook op de radio, iedereen weet toch wat er bedoeld wordt als er freaking word gezongen....

Wat dat betrefd luister ik liever naar de nederlandse radio dan de gecensureerde (hoe spel je dat) radio hier..
 
Als we dan toch in de leuke bier reclames blijven.....


Overigens 1 van de meest irritante reclames welke voor mij makkelijk die van Harvey Norman verslaat is deze

 
Moet zeggen dat de AAMI reclames de eerste paar keer wel grappig waren. Maar nu ongeveer 1000 keer is de grap er wel vanaf. Die "Biertje openen" is heel erg leuk!!
 
Hoe zetten jullie die youtube filmpjes op het forum eigenlijk??

Of gewoon die youtube link knippen en plakken.

Bundaberg rum heeft ook een hoop leuke:
http://www.youtube.com/watch?v=ULEQpUY_crc&feature=related
Merk trouwens dat er vaak veel grappen over backpackers gemaakt worden, zeker over zweedse backpackers..... :up:
 
Een aantal bekenden van ons doen mee in deze ad:
Kijk naar de mannetjes in rode uniformjassen ;-)
 
Back
Top