Great Ocean Road

Hi all, wij gaan in april een maandje naar Australie om ons te oriënteren op mogelijkheden en te kijken of we er echt met z'n allen achter staan. Ik ben die trip nu aan het organiseren en loop tegen probleempje aan. We zijn van 10 tot 18 april in Melbourne en willen van 14 tot 18 april de GOR bezoeken.... Toevallig het paasweekend... Het lijkt volkomen onmogelijk om een leuke en enigszins betaalbare accommodatie te vinden of eventueel een camper met tentje ofzo. Niet het meest geschikte weekend voor deze trip, dat besef ik me helemaal, maar ja, we zitten qua data niet echt erg flexibel (gesprekken in Melbourne die dagen ervoor). Heeft iemand nog tips? Het aanbod wat ik nu tegenkom staat me eigenlijk nogal tegen. Mijn vriend is extreem gevoelig voor hygiene dus daarmee valt redelijk veel af. Wat overblijft is werkelijk niet te betalen (min 250 euro per nacht). Ik sta er ook open voor om de hele GOR over te slaan en naar Wilsons Prom en die omgeving te gaan (als dat makkelijker is). Tips anyone?
 
Al op Airbnb gekeken?

Er zijn erg veel verschillende camperverhuurbedrijven. Buiten dat het het Paasweekeinde is, is het verre van het hoogseizoen dus zou je toch wel iets kunnen vinden qua camper? Maar ik kan er totaal naast zitten. En anders en auto en tentjes misschien? Kan wel al flink fris zijn dan alleen.

Succes ermee!
 
hahahahaha hygiene probleem.....dan blijf maar in de stad, of juist niet?
hmmmmm schoonmaken is hier een verhaal apart
ennieweej, wilsons prom is ook gewoon camperen, dus dat helpt niet. Een open mind zou kunnen helpen.
Oz is back to basic in camping en buiten de grotere plaatsen of luxe, lees prijzige accomodatie gaat het toch richting engelse praktijken.
Dus niet Nederlands.....good luck.....there should be plenty of houses for rent on stayz fitting your approval!
 
Anders campertje huren voor die route, die kun je (bijna) overal parkeren en zelf van binnen blinkend schoon houden :)
 
Back
Top