Great Pram Push walk/run this Sunday

mariekske

New Member
Belangrijk oproepje aan alle papa's en mama's en ondersteuning!

Wie o wie doet er komende Zondag mee aan de voor t eerst georganiseerde 'GREAT PRAM PUSH' WALK/RUN in Fremantle?
Het vindt plaats bij het John Tonkin Reserve, East Fremantle aan Riverside road.
Google t even of kijk in de regionale bladen voor meer info.
Alle inkomsten gaan naar 2 heel goede doelen; Starlight Children Foundation (zet zich in voor ernstig zieke kinderen) en Children's leukemia en cancer research. Ik werk als een vrijwilliger bij de Starlight Foundation en zal merchandise verkopen van Starlight op t evenement. PLieieies als je erbij bent maak dan een donatie of koop iets van de Starlight stall.
Het vindt plaats in de ochtend en je kunt kiezen tussen een 5 of 7 km wandeling of jog met je kids in de wandelwagen!
Twordt een prachtige dag en ik hoop op jullie steun!
Sorrie, weet alleen even niet precies hoe je je hiervoor aan kunt melden maar tzal gauw genoeg te googelen zijn of via plaatselijke krantjes...

Alvast bedankt voor degenen die komen!

Vriendelijke groeten,
Marieke

(Voor diegenen die mij misschien nog heel vaag herinneren aangezien ik al schandaaaaalig lang niet meer op xpdite te vinden ben geweest; ben ruim 2 jaar geleden als SPH-er samen met Ierse partner naar Perth verhuisd op een Skilled Independent Visum)...

Tot dan...?
 
Sorrie, vergeten erbij te melden.
Voor zover ik weet kost het iets van 30 dollar voor deelname.
Klinkt veel maar t gaat zoals eerder gezegd allemaal naar een heel mooi doel!
Als je me Zondag ziet in mn gele t-shirt, of achter de verkoop kraam of al schuddend met een emmertje met kleingeld, groet me dan maar even!
Tot dan?!
 
hi there,

we hadden graag meegedaan - en onze 2 jarige dochter helemaal - maar zijn ff druk met verhuizen.
Is dat een jaarlijks terugkeren ding?


cheers,
Francois
 
Hoi Frances,
Dit is t eerste jaar dat t georganiseerd wordt dus als t goed loopt wordt t eljk jaar georganiseerd!
Succes met verhuizen...!
 
Hoi Mariekske,
Leuk idee hoor! Alleen niet voor iedereen ...... (als ik eerlijk mag zijn :)).

Enneh, ik herinner me je nog wel hoor... (iets met koffie of zo? :))
 
Zie hier af en toe iemand voorbij komen met rolerblades aan achter de kinderwagen. In NL nog te doen, maar wanneer het heuvelachtig wordt volgens mij niet te doen in Oz :fiets: (geen beter passende smiley voor handen)
 
Back
Top