Greetz

Harald

New Member
Even een kleine introductie. Ben dus Harald, woon in het zuiden des lands en wil niets liever dan verkassen naar Down Under.
Heb Nederland wel gezien. Ik ben dus al even bezig met het vinden van een baan aan de andere kant van de globe. Maar dat valt niet mee.

I'll be back
 
Hoi Harald,

Welkom op het forum! Je bent hier denk ik niet de enige die wil emigreren naar Australië :wink:. Ik hoop dat je op dit forum o.a. de informatie zult vinden die je nodig hebt.
Wat voor werk zoek je en waar wil je het liefst naar toe in Australië? Werk vinden kan inderdaad erg lastig zijn.
 
Dank (voor je welkomstwoord) :)

Heb vier jaar in de ontwikkeling van navigatie systemen gezeten (VDO-Dayton) Ben er nu weg en in onderhandeling met een groete klant van me van toen om een soort van navigatie representative job te gaan doen bij die klant in Australië. BMW-Aussie in Victoria.

Het liefst zou ik helemaal in Back O' Burke wonen maar dat wordt wat moeilijker. Als ik eerst maar eens naar Ozzie toe kan dan zie ik daar verder.
 
Klinkt goed: een baan bij BMW in Australië :lol:. Ik denk ook dat als je eenmaal in OZ bent, het makkelijker is om te kijken waar je nu precies het liefste wilt wonen. Helaas liggen buiten de wat grotere steden de banen niet voor het opscheppen :cry:.

Wanneer hoop je alles rond te hebben?
 
Zodra ik antwoord krijg van BMW. Ze zijn geïnteresseerd maar het is nu puur een budget kwestie. 50-50 dus.
 
Back
Top