Griekenland uit de Eorozone

Om eerlijk te zijn boeit griekenland me niet zoveel, maar wat doet de euro...misschien toch maar een aardig spaarcentje alvast in een andere valuta vastleggen :(

Om eerlijk te zijn boeit griekenland me niet zoveel, maar wat doet de euro...misschien toch maar een aardig spaarcentje alvast in een andere valuta vastleggen :(

Dat lijkt mij verstandig!;)

ah, da's de glazen eurobol waar we allemaal in kijken... Nu inwisselen levert wrschlk niet meer op dan afwachten?

tenzij je cash euro's hebt in Griekenland die je voor Drachmes moet inwisselen, rustig even afwachten...??? Deze actie lijkt meer een maatregel voor 'de' Drachme, dan 'de' Euro. In principe zou dit op langere termijn 'goed' nieuws voor de Euro ansich moeten zijn.... toch? Paniek, paniek..., slechte raadgever. Al die geldschieters die onder de illusie waren dat ze ooit nog een cent zouden terugzien van Gr.... ayay

Dat is waar, maar ze.kiezen er bewust.voor (zie.2de quote) om niet in euro's.in te zetten. Dus wellicht.verstandig om je spaarcentjes in ten minste 2 valuta's te hebben.

Back