Groetjes van de Gold Coast

Fred

New Member
Hoi,

even een berichtje om mij voor te stellen, Ik ben Fred (42) en verblijf op een vakantievisum bij mijn vriendin in Australie. Nu na ongeveer 5 jaar op en neer reizen naar Australie hebben we besloten de knoop door te hakken en om te gaan samenwonen hier in Australie. Ben net begonnen met alle papieren bij elkaar te zoeken die ik nodig heb. dus als er iemand is die in dezelfde situatie zit of het ook via een holidayvisa gedaan heeft, iedere beetje help is welkom :!: :!: .

Greetzsz van de heerlijke Gold Coast :lol:
 
Hoi Fred,


Welkom op het forum!
Ik hoop dat je hier veel nuttige informatie zal vinden voor het verkrijgen van je visum.


Groeten,
Louw
 
Welkom op het forum. Er zijn best veel mensen die naar Queensland gaan. Waaronder wijzelf :wink: . Veel plezier, en ik hoop dat je de informatie bij elkaar kunt vinden die je zoekt.
 
hoi fred

Zolang je vakantie visum niet gekenmerkt is met no further stay kun je het visum gewoon hier aanvragen. Op het moment dat je naar dimmia gaat en je file overhandigd krijg je automatisch een temporary visum tot ze het behandelt hebben en zeker weten dat ze alles hebben wat ze nodig hebben. let wel dat van je VOG het origineel er bij moet doen, de rest allemaal certified copies.
veel succes
danny
 
Back
Top