Hoi,
Kan jij mij een auto verzekerings maatschappij aan bevelen? Als je een autoverzekering afsluit ga dan gewoon voor de grote jongens, AAMI, Allianz, enz. Ik kan je er geen aanbevelen.
Hebben de huisartsen hun praktijk aan huis of in een gezondheid centre bij elkaar? Beide, maar meestal in een medical centre
Hoe is de gezondheids zorg in vergelijking met Nederland? De kwaliteit is prima, maar de toegankelijkheid is vele malen minder dan in NL. Er zijn tal van threads op dit forum om de ins-and-outs hierover te lezen. Gebruik de zoekfunctie
Ik fiets veel, hoe is dat in Vic? :bike: Fietsen in Oz is per definitie anders dan in NL. Vic heeft de Great Victorian Bike Ride, maar je bedoelt vast meer dagelijks fietsen? Hierop de Bellarine is het redelijk fietsen op de Bellarine Rail Trail, maar op de standaard wegen blijft het een hachelijke onderneming. In Geelong kan je wel aardig fietsen, zeker langs de Barwon River is een mooie track aangelegd.
Bedenk dat Geelong geen Holiday town is, maar een stad met veel industrie. Het enige hostel wat ze hebben, is tevens een lawaaiige pub! Uiteraard zijn er wel wat grote keten hotels/motels. Een cabin op 1 van de 3 caravanparks aan de Barwon River is ook een mogelijkheid. Een B&B buiten Geelong is buiten het holiday seizoen zo gevonden. Waar ga je werken?
En wat bedoel je met "voor 1 jaar Medicare betaald"?
Groeten Sander