Grolsch breidt positie in Australië uit

Joep

Active Member
Lekker!!!

Grolsch breidt positie in Australië uit

Uitgegeven: 14 augustus 2007 09:02
Laatst gewijzigd: 14 augustus 2007 09:45

ENSCHEDE - Bierbrouwer Grolsch heeft een nieuw import- en distributiecontract afgesloten in Australië. Dat heeft het bedrijf dinsdag bekendgemaakt zonder financiële details prijs te geven.

Het bedrijf gaat samenwerken met het Australische Premium Beverages voor de import, het verkopen en de distributie van het bier van Grolsch in Australië. Het Nederlandse concern krijgt een belang van minder dan 10 procent in Premium Beverages, zei algemeen directeur Rob Snel in een toelichting.
"Dit is meer een extra bouwsteen van onze relatie. Van een overname is totaal geen sprake." Snel wil het belang in de toekomst vergroten naar 10 procent.

Premium Beverages wil in Australië een dominante positie verwerven op de markt voor premiumbier.

(c) ANP

bron: www.nu.nl

Hopelijk komen de beugeltjes dan binnenkort weer in de winkel. Ik heb sinds juli 2006 geen beugelflesjes meer gezien  :x. Beugels moeten weer verkrijgbaar worden  :up:.

Hey Martijn: ik zie regelmatig beugels in de liquor stores staan hier hoor! OK: de import beugels maar voor het idee  :up:

[quote author=Jan Katers link=topic=7483.msg96969#msg96969 date=1187128100]
Hey Martijn: ik zie regelmatig beugels in de liquor stores staan hier hoor! OK: de import beugels maar voor het idee  :up:
[/quote]

Moet ik toch maar eens bij jullie in de buurt kijken. Sinds "The Grape" "Vintage celllars" is geworden geen beugeltjes meer. Ook bij 1st choice heb ik ze nog niet gezien.

Ik heb ook al een tijdje geen beugels meer gezien en ik heb er nog aardig wat nodig voor mijn thuisbrouw praktijken. :)

Heeft iemand trouwens het nieuwe Grolsch flesje al down under gezien?

http://www.grolsch.com/NewBottle/

Sterker nog:  ik heb al een doos met die flesjes in de opslagruimte van mijn 5th wheeler staan....Gekocht hier in Perth, gewoon bij de liquorstore van de Woolies.

Zilver

Nou dat zijn nog eens goede berichten :up: kan ik gewoon m'n huismerk in Perth halen :roll:

:drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking:

Back