Markus
XPdite Sponsor
Poosje afwezig geweest op dit forum doordat we in dubio zaten tussen nieuw zeeland of australie.
Australie gaat het worden.
Het plan is een huis te kopen met een paar guesthouses er om heen voor verhuur.
We willen wel graag aan de kust of vlak daarbij (15 min.).
We hebben een eigen budget van rond de 650.000 AUD waarvan we iets leuks willen kopen.
We zijn al heel wat uurtjes zoet geweest op internet en misschien hebben jullie ook nog wat suggesties en tips omtrend onze plannen.
Het gebied waar we iets zoeken is Queensland of NSW.
Ik ben nu 36 en heb een eigen goedlopend bedrijf, een vrouw en 2 kinderen.
We zullen met het inkomen vast moeten in leveren tegen over wat we nu verdienen hier in NL.
Maar we hoeven er niet rijk van te worden alleen een mooie omgeving (met klimaat) waar ook onze kinderen een mooie plek hebben om op te groeien.
Ik weet meningen verschillen maar wat zijn de mooiste plekken voor onze plannen vinden jullie?
Groet
Markus
Australie gaat het worden.
Het plan is een huis te kopen met een paar guesthouses er om heen voor verhuur.
We willen wel graag aan de kust of vlak daarbij (15 min.).
We hebben een eigen budget van rond de 650.000 AUD waarvan we iets leuks willen kopen.
We zijn al heel wat uurtjes zoet geweest op internet en misschien hebben jullie ook nog wat suggesties en tips omtrend onze plannen.
Het gebied waar we iets zoeken is Queensland of NSW.
Ik ben nu 36 en heb een eigen goedlopend bedrijf, een vrouw en 2 kinderen.
We zullen met het inkomen vast moeten in leveren tegen over wat we nu verdienen hier in NL.
Maar we hoeven er niet rijk van te worden alleen een mooie omgeving (met klimaat) waar ook onze kinderen een mooie plek hebben om op te groeien.
Ik weet meningen verschillen maar wat zijn de mooiste plekken voor onze plannen vinden jullie?
Groet
Markus