guesthouse langs de kust

Markus

XPdite Sponsor
Poosje afwezig geweest op dit forum doordat we in dubio zaten tussen nieuw zeeland of australie.
Australie gaat het worden.
Het plan is een huis te kopen met een paar guesthouses er om heen voor verhuur.
We willen wel graag aan de kust of vlak daarbij (15 min.).
We hebben een eigen budget van rond de 650.000 AUD waarvan we iets leuks willen kopen.
We zijn al heel wat uurtjes zoet geweest op internet en misschien hebben jullie ook nog wat suggesties en tips omtrend onze plannen.
Het gebied waar we iets zoeken is Queensland of NSW.
Ik ben nu 36 en heb een eigen goedlopend bedrijf, een vrouw en 2 kinderen.
We zullen met het inkomen vast moeten in leveren tegen over wat we nu verdienen hier in NL.
Maar we hoeven er niet rijk van te worden alleen een mooie omgeving (met klimaat) waar ook onze kinderen een mooie plek hebben om op te groeien.
Ik weet meningen verschillen maar wat zijn de mooiste plekken voor onze plannen vinden jullie?

Groet
Markus

Ik zou zeggen koop een leuke camper (als je Oz bent) en ga kijken waar je het zelf helemaal top vindt, ik denk dat het voor een ieder verschilt!!!!

Groetjes Irma
p.s. Suc 6 en ik widt het wel met 650.000 $aud

Er zullen leden zijn die het niet met mij eens zijn, maar ik heb een suggestie;

:cheer: :cheer: :cheer: [size=14pt]YEAH, GO, QLD[/size] :cheer: :cheer: :cheer:

Maar ja, ik ben een beetje Qld verslaafd.

Er zijn plenty mogelijkheden voor toerisme daar. Ook al vanwege het klimaat en de stranden.

Maar dat is dus mijn mening.

We horen wel wat het uiteindelijk gaat worden.
En zoals Irma al zei, ga eens kijken met een camper. :up:

Sux6, Rene

[quote author=Markus link=topic=3271.msg38137#msg38137 date=1133100510]
Maar we hoeven er niet rijk van te worden alleen een mooie omgeving (met klimaat) waar ook onze kinderen een mooie plek hebben om op te groeien.
[/quote]

Zeg nou zelf....als je in een mooie omgeving woont en een lekker klimaat hebt. Als je ook je kinderen een mooie plek geeft om op te groeien...dan is dat toch absolute rijkdom....dan doet financiele rijkdom er toch helemaal niet toe?

[quote author=robenirma link=topic=3271.msg38144#msg38144 date=1133101407]
Ik zou zeggen koop een leuke camper (als je Oz bent) en ga kijken waar je het zelf helemaal top vindt, ik denk dat het voor een ieder verschilt!!!!

Groetjes Irma
p.s. Suc 6 en ik widt het wel met 650.000 $aud

[/quote]

Ik denk dat dat het beste plan is ja. :cool:
Het is wel de bedoelling om een bestaande business te kopen om op deze manier wat meer als een gezin samen te zijn en de boel te runnen.
Ben nu 18 jaar rietdekker dus altijd buiten aan het werk ,maar het klimaat hier in NL gaat mij steeds meer tegen staan.
Tijd om het roer om te gooien dus. :)
Zit alleen nog een beetje met de vraag of het een goed plan is om met ons kleinste (7maand) zo'n lange reis te maken.
Iemand tips.

P1010027.jpg

wat een geweldige foto!!!!
enne met 7 maanden kan dat prima! ik heb met die van mij ook gereist toen hij net 6/7 maanden was. Hij is inmiddels een jaar nu, en een stuk bewerkelijker..... gaat prima hoor! gewoon verstand op nul afentoe!!!

[quote author=Markus link=topic=3271.msg38137#msg38137 date=1133100510]
Het plan is een huis te kopen met een paar guesthouses er om heen voor verhuur.
We willen wel graag aan de kust of vlak daarbij (15 min.).
We hebben een eigen budget van rond de 650.000 AUD waarvan we iets leuks willen kopen.
[/quote]

Dat klinkt erg ambitieus en ik ik moet zeggen dat je met zo'n bedrag toch best wel wat mogelijkheden hebt. Erg knap dat jullie deze stap gaan zetten. Heb ik respect voor :up:

[quote author=marina link=topic=3271.msg38178#msg38178 date=1133120021]
wat een geweldige foto!!!!
enne met 7 maanden kan dat prima! ik heb met die van mij ook gereist toen hij net 6/7 maanden was. Hij is inmiddels een jaar nu, en een stuk bewerkelijker..... gaat prima hoor! gewoon verstand op nul afentoe!!!

[/quote]

Tja, we gaan de boel daar eerst toch verkennen om onze droom op de juiste plek te verwezenlijken.
En het wijst zich allemaal van zelf met de kinderen als we eenmaal onderweg zijn .
Hebben ook nog een dochter.
Project47.jpg

Dat klinkt erg ambitieus en ik ik moet zeggen dat je met zo'n bedrag toch best wel wat mogelijkheden hebt. Erg knap dat jullie deze stap gaan zetten. Heb ik respect voor :up:

Ik hou wel van een beetje uitdaging en we hebben er erg veel zin in.
De stap is ook eenvoudiger doordat we met ons geld wat armslag hebben (heb ik dan ook 18 jaar hard voor gewerkt  :?).

Beetje laat misschien, maar wat een scheetje zeg :).

Groetjes,
Mel

Heeft ie van zijn vader  :-D (grapje) :-D

Foto van mijzelf begin jaren zeventig.

markusj.jpg

Back