haai vondeling

Pamandgeorge

Active Member
http://www.nu.nl/algemeen/1953230/haai-op-de-stoep-gevonden-in-australie.html

Onbegrijpelijk zoiets, dan moeten er toch een paar schroefjes loszitten.

groetjes  Johan

Mogen haaien niet even in de pauze een krantje halen.
Deze haai was rustig aan het wachten totdat het winkeltje openging.
Die willen ook graag weten waar gesurfd word.

Jack :evil:

Zo komen toch de meeste consumptievissen toch ook aan hun eind? 

Ik zeg daarmee niet dat het daarom acceptabel is, maar bij mijn weten komt de zalm, haring en makreel die wij eten ook zo om door verstikking  :?

Ombrengen voor consumptie of mishandeling van dieren is toch een groot verschil.
Deze werd duidelijk niet gebruikt voor consumptie , dat zal ook wel de reden zijn dat de dader (als ze hem vinden) voor de muur zetten en afschieten :up:

Helaas is dit weggehaald , in de ogen van moderator Lost is dit te begrijpen.....sommige mensen zien niet duidelijk het verschil tussen ombrengen/doden van dieren voor food of het mishandelen/cruelty van dieren waar de dood erop volgt ..for what...for having fun  for having a good day.
Heb geen namen genoemd toch voelt er 1 zich nogal aangesproken.  :smile:

Jack :evil:

Ik zal het netjes houden.......Jack :up:

Meen dat hier al eens een discussie was over mishandeling van een kangaroo (werd ook duidelijk niet gebruikt voor consumptie) alleen daar werd door een laag IQ gozer hier op het forum  ook het verschil niet ingezien

Fijn dat Jack weer terug is op het Forum....., je kan het niet laten he Jack om mensen af te zeiken en te denegreren. Waneer wordt op dit forum nou eens echt opgetreden tegen dit soort individuen.

Cheers

Willem

[quote author=Jack link=topic=9978.msg137332#msg137332 date=1240487142]
Ombrengen voor consumptie of mishandeling van dieren is toch een groot verschil.
[/quote]

Dat is normaal inderdaad een groot verschil, maar in dit geval is de "handeling" toch niet anders dan bij consumptievis. Immers de flake die wij eten bij fish and chips is ook vaak gewoon gummy shark, en die wordt ook gewoon verstikt.

Je hebt volledig gelijk wat betreft het "doel" er achter... dat is natuurlijk in dit geval niet goed te praten en ronduit belachelijk. Net als het beledigen van mensen.

Cheers

Ik hoop dat we dit draadje in tegenstelling tot een paar andere draadjes met z'n allen netjes kunnen houden. Mocht dit niet het geval zijn dan voel ik mij helaas genoodzaakt maatregelen te nemen. Voor de recidivisten onder ons: ik zou het vervelend vinden om (tijdelijke) bans uit te moeten delen. Jullie zijn gewaarschuwd!

@Willem
http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=5.0 said:
11. Zie je dingen die niet kunnen, stuur dan een Privé-Bericht aan de moderators of administrator. Klachten over de moderatie kan je kwijt bij de administrator. Zet klachten nooit in het forum; die worden verwijderd en niet in behandeling genomen.

Afschieten is een te makkelijke oplossing. Misschien moeten we hem gewoon met zijn hoofd in een emmer water stoppen en telkens net op tijd er even uit laten.....Dan mag hij ook eens weten hoe dat voelt, ademnood! Hoop dat de haai niet haatdragend is :?

Sacha

Afschieten is een te makkelijke oplossing. Misschien moeten we hem gewoon met zijn hoofd in een emmer water stoppen en telkens net op tijd er even uit laten.....Dan mag hij ook eens weten hoe dat voelt, ademnood!

ex Abu Ghraib bewaker wellicht?  :|

Cheers

Willem

Vrees dat dat niet eens meer nodig is, doe het zelf wel, met veel liefde  :evil:

Back