hai hai

elineanderson

New Member
Tja ook maar even voorstellen, ik ben al een tijdje topics aan het lezen en bekijken. Maar goed ik dacht laat ik wat van mezelf laten horen. Afgelopen november ben ik aangenomen voor een baan in Brisbane en in samenwerking met een organisatie heb ik me recentelijk door een registratie procedure heen gewerkt. En op dit moment ben ik actief bezig met de visum aanvraag (sponsership in mijn geval).
Aangezien ik helemaal alleen ga en ook niet echt een wereldreiziger ben (misschien wel word) vind ik het erg leuk om alle verhalen en vragen te lezen. Want... als iemand anders het kan moet het mij ook lukken haha
groetjes :grin:

Hi Eline,

Veel plezier in Brissie.

Tien jaar geleden heb ik er 1 jaar op stage gezeten. Ik was ook alleen en had nog nooit een voet buiten Europa gezet, maar uiteindelijk maakte Oz zoveel indruk dat we nu bezig zijn met een permanente move,  dus wie weet...

Groeten,
Francois & Elsa

Hoi Eline,

Lekker hoor zo'n baan in Brisbane, wanneer ben je van plan te gaan? Ben je zelf al wel in Australie geweest of ga je helemaal blanco??
Zelf zit ik een beetje in een gelijke situatie ik ga (als het goed gaat) ook via een sponsorship (457).
In ieder geval veel succes met het afronden van alle zaken in Nederland en heel veel plezier met de voorbereiding!

Groetjes Chantal

Hallo Eline,

Welkom op het forum  :hi:

Heel veel succes met je plannen.

Groetjes,
Susan

Back