Hai ik ben Mitzi, vanaf Jan. 2009 in Melbourne...

MelbMitz

New Member
Hallo allemaal,

Ik ben Mitzi, ben 20 jaar oud(of jong..) en vertrek in Januari semi-permanent naar Melbourne.
Heb het virus te pakken gekregen toen ik in September 2007 naar Sydney vertrok en later ook naar Melbourne ging (n er uiteindelijk een half jaar ben blijven hangen)
Ik ga nu studeren aan La Trobe University en ben druk bezig met alle voorbereiding.. Ik heb alleen een hoop boeken en aantal spullen die ik graag mee zou willen nemen, dus zoek eigenlijk nog iemand die ruimte voor me over heeft in een container, zullen maar een stuk of 5 dozen zijn.. Tegen betaling natuurlijk!
En verder, laat wat van je horen als je in Melbourne woont! Ik zou graag alvast nieuwe 'buren' leren kennen voor ik vertrek..

Groetjes, Mitzi. :cool:

Hi Mitzi,

Welkom op het forum en veel succes met je studie, Wat ga je studeren en hoe lang denk je te blijven?

Dijnnas

Ik ga Psychological Sciences studeren en ik ben van plan om na m'n Bachelor en Honours lekker te blijven!

Groetjes, Mitzi

Hey Mitzi,

welkom op het forum van de oz junkies!
ik ben net begonnen met visum procedure, dus verwacht er over ong 1,5 jaar te wonen (ook in melbourne)...

groet, je potentiele nieuwe buurman :D

Welkom!
Heb je maar 5 dozen dat zou ik ze lekker via TNT versturen is wel zo makkelijk en snel.

Groetjes Chantal

Weet je hoeveel kilo het ongeveer is. Ik heb een tijd geleden is een doos verstuurt naar Melbourne ook toevallig. Heb toen de site van de tnt is zitten lezen.Tot 20 kilo was toen 100 eruo bij de TNT.
Maar je kan natuurlijk ook bij dhl of fedex enzo kijken. De meeste tarieven staan allemaal online. Wat ik me kan herrineren is dat als het pakket boven een bepaalde waarde is je douane formulieren in moet vullen. Maar ook dat stond allemaal uitgelegd.

Ok hartstikke bedankt.. Die gaan dan binnenkort richting Melbourne!!!

PFF!!!!!
Net m'n ticket geboekt!
22 Januari!!!
Ahhhhh!!!

Zo.. ff stoom afblazen... HOERA!!!

Welkom!  :up:

Wij gaan ook (naar verwachting in Januari) naar Melbourne. Ligt er een beetje aan wanneer ik mijn visum heb en de honden in Quarantaine kunnen.
Wij hebben ook niet te veel mee te nemen (zo'n 5 Kuub) en gaan een groot deel als Cargo met het vliegtuig meenemen, alles wat niet als "overgewicht" mee kan en dan denken we aan kleding en hondenspullen zoals de halsbanden enzo  en een minder groot deel als echte verhuisspullen in dozen. Waarschijnlijk via Hazeleger omdat zij ook samen met een ander bedrijf dierentransport kunnen regelen. Dan worden er ook containers met spullen gecombineerd maar loop je minder risico alles kwijt te raken als de ander toevallig illegaal spul mee probeert te nemen.  :wink: Jouw deel is afgeschermd van de rest.
We hebben voor hazeleger gekozen omdat we al half december ons huis uit moeten en zij voor weinig geld ook opslag doen.
George zijn (ex) baas betaald een bepaald bedrag aan verhuiskosten gelukkig!  :evil:

We wensen je veel succes met je studie!
En wie weet tot ziens in melbourne! :up:

Back