hall allemaal

anjali

New Member
nou ik ben monique uit nederland en heb deze site via mijn werk ontdekt, ik ben op zoek naar een bepaald persoon in australie en ik hoop dat ik hem via hier kan vinden ik zou hee lgraag weer in contact willen komen met die persoon om te weten hoe het met hem gaat wie weet kan ik via dit forum iets ontdekken

:lol: groetjes van monique

Welkom, als je de naam geeft kunnen we misschien helpen.
Laatst ie er ook iemand van vroeger gevonden met de hulp van iedereen hier op het forum.

Groetjes Jolanda  :up:

Hoi Anjali,

Welkom hier. Met namen en rugnummers kan je hier ver komen zag ik laatst.

Succes!

DIjnnas

[quote author=jolanda b link=topic=8704.msg115446#msg115446 date=1207385505]
Welkom, als je de naam geeft kunnen we misschien helpen.
Laatst ie er ook iemand van vroeger gevonden met de hulp van iedereen hier op het forum.

Groetjes Jolanda  :up:
[/quote]

hoi jolanda zijn naam is henk van t'(of) het wout (d)??? met d of t n het eind, hij was inj de jaren 80 mijn vriendje we woonde toen in dordrecht spiujbelen deden we vaak je kent het wel maar heb ruim 7 of 8 maand samen gegaan echt handjke verkering verder niks, tot dat hij eigenlijk weer met zijn moeder vertrok naar australie komt er ook vandaan, heeft geen vader meer is naar queensland redbank vertrokken en sindsdien ben ik elk spoor bijster, ik wil graag weten hoe het met hem gaat hij zal nu ergens ook eind 30 zijn misschien getrouwd kids hebben ik weet niet maar ik wil graag weten hoe het met hem is

het laatste wat ik van hem gehoord heb toen hij schreef wel eens wat, dat hij met een getrouwde vrouw wat had en een rode auto had dat is eigenlijk alles wat ik me voor de geest kan halen

groetjes monique

Welkom op het forum, wij hebben elkaar al telefonisch gesproken en ik vind het leuk dat je het forum ingeschakeld heb bij je zoektocht. Veel succes.
Selma

Deze misschien?

Vant'Wout W & H          46 Karen St Jacobs Well 4208
tel (07) 5546 1870

[quote author=Selma link=topic=8704.msg115609#msg115609 date=1207528498]
Welkom op het forum, wij hebben elkaar al telefonisch gesproken en ik vind het leuk dat je het forum ingeschakeld heb bij je zoektocht. Veel succes.
Selma
[/quote]

had je het verwacht dat ik er zo snel op zou komen, ja het is gelukt nu nog een goed moment zoeken om hem te bellen heb een naam en tel.nr weet niet zeker dat hij het is maar mijn gevoel zegt van wel we zullen wel zien deze week ik laat je wel weten groetjes monique  :smile:[/color][/color]

Ik Hoop dat het de juiste persoon is en anders iemand die hem kent en je verder kan helpen.
Succes
Selma

Back