Hall, even voorstellen: Adrian, Angelique en kids

Angy

New Member
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en hongerig naar informatie over emigreren naar Australie :smile:
Mijn naam is Angelique, ik ben getrouwd met Adrian (Engelsman) en we hebben drie kinderen van 15, 12 en 7.
Al ruim een jaar zitten we te wikken en wegen of we wel of niet willen gaan. We hebben een assessment gedaan wat aangaf dat we genoeg punten zouden hebben voor Tasmanie en Victoria. Helaas zitten daar niet de bedrijven waar we werkervaring hebben. (Biofarmaceutica). Dus de opties die we hebben: 1. proberen een sponsorship te vinden. We doen dat dmv bedrijven aanschrijven die we bij SEEK vinden in heel Australie. 2. Visumaanvraag in gang zetten en vertrekken naar Vic of TAS en dan solliciteren. Groot risico dus.
Maar ik denk dat dit Forum ons wel eens zou kunnen helpen bij de beslissing.

Groetjes, Angelique.

Welkom op het forum! En veel succes met het vinden van de beste weg om in Australië te komen!

Groet,
Annemarie

Hoi Welkom op het forum!

Denk dat je een schat aan informatie kan vinden op het forum.
Kijk echter wel goed of de informatie nog klopt met de huidige"regels" van de Diac....er hebben veel veranderingen plaats gevonden nl.

Groeten Steven

Hoi Welkom op het forum!

Denk dat je een schat aan informatie kan vinden op het forum.
Kijk echter wel goed of de informatie nog klopt met de huidige"regels" van de Diac....er hebben veel veranderingen plaats gevonden nl.

Groeten Steven

Ja, ik zal dat zeker doen. Ik denk dat we in zee gaan met het migratiebureau die ook de initiele assessment heeft gedaan. Ik neem aan dat zij op de hoogte zijn van alle veranderingen.

Groet,
Angelique.

Hoi Angelique,

Welk buro is dat? Voordat je misschien de fout in gaat..... :wink:

Groeten Steven

Hoi Angelique,

Welk buro is dat? Voordat je misschien de fout in gaat..... :wink:

Groeten Steven

Migration Bureau in Amsterdam.
Zijn er een aantal die niet goed zijn? Ik hoor het graag! Wil idd niet de verkeerde keus maken!

Groet, Angelique.

Hoi!

Welkom op het forum.

Er zijn genoeg ervaringen te vinden hier op het forum.
Het heeft mij iig doen besluiten om NIET met deze club in zee te gaan.

Groet, Koen

Zou mijn keus absoluut niet zijn...tik maar even in bij search en je zal snel zien waarom..:wink:

Mijn keus zou eerder bij M2A, Justmigrate of visa4you(zit in NL) zijn..
Denk er goed over na voordat je een keus maakt..er zijn er helaas teveel die daar net te laat mee waren!

Groeten Steven

Welkom! Wij zitten hie pas een paar weken maar hebben er al zoveel opgestoken :)

wij zaten bij Migration Bureau, maar waren er gelukkig alleen maar 150 euro kwijt voordat we erachter kwamen dat we deze man niet moesten hebben. Hij had ons binnen 14 dagen een rapport beloofd. Dat kwam uiteindelijk na iets meer dan een maand, was incompleet en bleek achteraf ook niet te kloppen... Dus we zijn met M2A verder gegaan, maar ik hoorde dat justmigratie, visa4you of hilteman ook ok zijn.

Dank jullie voor de tips! Ben gaan kijken verder op het forum en heb idd allerlei verhalen gelezen waarvan ik denk dat ik beter met een ander bureau in zee kan gaan. Poeh, net op tijd!
Ik zie dat ook een aantal van jullie zelf aan de slag zijn gegaan. Ben daar een beetje bang voor omdat ons visum waarschijnlijk net kantje boord is. Maar misschien zijn we daar ook een beetje bang voor gemaakt door het Migration Bureau.:p
Ik ga in ieder geval nog heel goed rondneuzen!

Groet, Angelique.

Hi Angelique!

Welkom op het forum!

Wij zijn ook bezig met een sponsorship via een werkgever en we doen het zelf. We zijn er ook maar net mee bezig (gingen eerst voor een ander visum) en ik moet zeggen dat het van zo'n afstand best lastig is. Als je het enigszins aandurfd - met 3 kinderen - is ter plekke solliciteren wel een betere optie.

Met migratieburo's heb ik weinig ervaring maar ik heb genoeg gelezen op het forum om me aan te sluiten bij wat de anderen hierboven schrijven.

Succes verder...ik ben benieuwd hoe het verder gaat.. :up:

:smile:
Marika

Welkom op het forum! Genoeg goede tips en adviezen te vinden hier (zoals jullie al hebben gemerkt :grin: ). Succes!

Dank jullie voor de tips! Ben gaan kijken verder op het forum en heb idd allerlei verhalen gelezen waarvan ik denk dat ik beter met een ander bureau in zee kan gaan. Poeh, net op tijd!
Ik zie dat ook een aantal van jullie zelf aan de slag zijn gegaan. Ben daar een beetje bang voor omdat ons visum waarschijnlijk net kantje boord is. Maar misschien zijn we daar ook een beetje bang voor gemaakt door het Migration Bureau.:p
Ik ga in ieder geval nog heel goed rondneuzen!

Groet, Angelique.

:up: Blij om te horen!! :smile:

Wij doen het visum ook zelf en is best te doen als je er de nodige uurtjes in wilt steken :wink:
Op wat voor een visum hebben ze je geadviseerd bij MB?

Groeten Steven

:hi: op het forum en veel succes met jullie emigratieplannen.
Als jullie in zee gaan met een emigratiebureau dan is M2A een absolute aanrader. Ze zijn eerlijk en betrouwbaar.
Vooral AccessWA in Mandurah vermijden, daar hebben wij een slechte ervaring mee gehad :-x

:hi: op het forum en veel succes met jullie emigratieplannen.
Als jullie in zee gaan met een emigratiebureau dan is M2A een absolute aanrader. Ze zijn eerlijk en betrouwbaar.
Vooral AccessWA in Mandurah vermijden, daar hebben wij een slechte ervaring mee gehad :-x
Dank je! Ik lees veel goeds over M2A dus ik denk dat dat hem gaat worden.

Groetjes, Angelique.

Je kan ook net als Steven "XPdite leden" als migratiebureau nemen, is nog gratis ook!! :wink:

Ben bang dat je het daar alleen niet mee zal redden, je zal toch de nodige uurtjes moeten studeren. En net als je denkt dat je er bent , zit je pas op de helft!!
Het is een geduldig proces en je zal toch een redelijke goede kennis van de Engelse taal moeten beheersen.
En natuurlijk ligt het er aan voor welk je visum je gaat en wat je beroep is. Dat kan de moeilijksheids graad zeker bepalen van je aanvraag.

Maar heb zeker heel veel steun en hulp gehad van het geweldige forum en de leden van Xpdite :up:

Back