Hallo Adelaide

Danyel537

New Member
Even voorstellen:
Ik ben Danny, ik ben 4 jaar geleden vanuit Middelburg naar Australie geemigreerd en ik woon in Adelaide.
Ik ben met Donna getrouwd en die is Australische , Donna is 37 en ik ben 35.
Ik zou graag via deze website  in contact willen komen met Nederlanders die in (north)Adelaide wonen, ik woon zelf in Andrews Farm.

Laat eens wat van je horen............

Groeten,

Danny

HI Danny!

Wij, vriend 41 en ik, 34, gaan volgend jaar naar Adelaide! Het visum is binnen en we zijn nu bezig met de voorbereidingen.

In December komen we voor een aantal weken naar Adelaide om eens rond te kijken (we zijn er reeds 2 x eerder geweest). We gaan ons dan orienteren op de suburbs etc.

Dus alle tips etc zijn welkom. En wellicht kan ik met vragen bij jou terecht?
In ieder geval leuk om alvast wat mensen te leren kennen die reeds in Adelaide wonen!

Greetzzz

Aussiegirl  :up:

welkom op het forum :up: :up:

Wij wonen op dit moment tijdelijk in west Adelaide. Woodville Gardens. Misschien is het is tijd voor een SA xpdite meeting??? Ik heb meerderen mensen gehoord over een xpdite barbie maar er komt eigenlijk nooit wat van... tja het is natuurlijk winter :freezing:  :grin:

Cheers Barry & Vanessa

Lijkt me een super idee!! Ik had ook al iets gelezen over een Adelaide xpdite barbie...

En als jullie wachten tot begin december... dan zijn wij ook van de partij! Leuk om dan alvast nieuwe mensen te leren kennen. Wij gaan volgend jaar mei/juni definitief!

C Ya

Aussiegirl

Back