hallo allemaal even voorstellen

Scylla

New Member
Hoi allemaal
Mijn naam is Linda en samen met mijn man en dochtertje zijn wij ons aan het beraden over emigreren naar brisbane.
We kunnen daar werk krijgen in een familiebedrijf en krijgen hulp om op te starten.
Alvast bedankt voor eventuele informatie die we nodig gaan krijgen.
groetjes Linda

:hi:
Succes met de papierwinkel die visumaanvragen heet  :up: en veel leesplezier op het forum

groetjes Ingrid

welkom op het forum.
Ik begrijp dat (een van jullie) al een garantie voor een baan/inkomen heeft. Da's goed in deze moeilijke tijd.
Veel succes met het regelen van een visum enzo.
Cheers,
TMF uit Sydney

Welkom op het forum!
Wanneer denken jullie richting the land down under te vertrekken? En op wat voor visum willen jullie gaan?
Succes met alles!

we willen/gaan eerst in ons voorjaar(2010) op vakantie en de boel verkennen en daarop gaan we onze beslissing maken.
wat voor visa weet ik dus niet echt.
We hebben familie in brisbane waar we allebei kunnen werken maar er is misschien ook nog de mogelijkheid om met een nederlandse vriend een bedrijf te beginnen.
Ik wil me eerst goed verdiepen in alles voordat we een beslissing nemen.
We hebben een kat en die zou meegaan dus ervaringen daarmee zou ik fijn vinden.
Mijn man wil er helemaal voor gaan maar voor mij licht t moeilijker. Ik vind het moeilijk mn moeder hier achter te laten. Mijn schoonouders wonen al 3/4 van het jaar op Bali dus dat is anders maar mn moeder spreek ik elke dag en zie haar eens per 2 weken. Ze heeft niet de financien om vaak te komen maar ik kan geld reserveren om haar minimaal 1 keer per jaar over te halen.
Ik wil er heel goed over nadenken. Maar het trekt enorm zeker omdat we daar nieuwe andere kansen hebben.

groetjes Linda

Hoihoi!
Welkom op het forum. Ik kan je niet echt helpen met informatie, ben hier zelf ook nog nieuw en wegwijs aan het worden in het visumwereldje;) maar heel erg veel succes!
Groetjes!

Back