Hallo allemaal, ik ben Lola

rob en jolanda

New Member
Hai, ik ben Lola. Ik ben 5 jaar, en ik kan nog niet schrijven dus dat doet mama voor mij, maar ik zeg haar wat ze schrijven moet.
Ik vind Australie heel leuk, ik heb daar ook al een vriend en hij heet Jury. Hij is een vriend van papa en mama maar ook mijn vriend.
Ik heb er ook een vriendinnetje en zij heet Ella, maar ze praat alleen engels dus dat moet ik ook gauw leren.
Ik wil gauw weer terug naar Australie, maar we moeten ergens op wachten ( hoe heet dat ook al weer mama) ow, een visa.
Ik vind het wel leuk dat er nog meer Nederlandse kindjes in Australie wonen, daar kan ik dan Nederland mee praten als we ze eens zien.

Doeiiiiii, Lola  :cool:

Mama van Lola: Lola is een vrolijke kwebbel en erg bijdehand voor d'r leeftijd.
                         Maar wel heel erg lief!
 
Hoi Lola,

gezellig zeg dat je ook komt praten  :blahblah:.
Mijn naam is Joe en ik ben nu nog 4, maar over
een paar weekjes 5. Ik zit nog in groep 1 omdat
ik pas in oktober 5 word. Jij zit in groep 2 hè.

Ik vind het leuk om al wat Engels te leren. Doe jij
dat ook al, het is echt leuk.

Nou daaag.

Joe  :)
 
Hi Joe, ik vond groep 1 ook erg leuk maar nu ben ik oudste kleuter en ik zit op een grotere stoel. Daar wilde ik al heel lang op maar dat mocht niet van juf omdat ik te klein was.

Ik leer van mama en papa wel een beetje engels en dat vind ik erg leuk. Ik kan ook m'n eigen engels, maar mama zegt dat het niks betekent, maar ik weet wel wat het betekent want ik heb het zelf verzonnen.

Wat wel echt is is what's your name, my name is Lola.
En als ik ga slapen zegt mama altijd " good night, i love you". En dan zeg ik dat ook altijd terug.

Joe ik vind het heel gezellig om met je te kletsen, maar ik moet nu stoppen van mama want Opa en Oma komen zo op visite bij ons, en dat vind ik ook erg gezellig.

Doeiiiii, groetjes van Lola  :cool:

P.S. Leuk he' Joe, die smiley's  :-D :-D :-D :-D :-D
 
wat leuk dat ook kleine kinderen hier schrijven! :up:
ik zelf ben 10 maar kan goed met kleine kinderen overweg.
mijn zusje en ik zitten op de n.s.o (naschoolseopvang) daar heeft zij een vriend die mathijs het.
die is ongeveer 6 of zo,mijn zus 6, en ik 10, en we speelen altijd samen! :smile:
leuk he!
en wat een verschil tussen leeftijd.
maar het is gezelig dus ik speel nog steeds met ze.
[move] :wink: leeftijd maakt niet uit! :smile:[/move]
 
Hallo Titi,
Leuk dat je naar mij schrijft.
Ik heb een broer die ouder is dan mij, hij is 11 jaar en soms spelen we samen, op het strand of thuis met de x-box.
Maar we kunnen ook heel goed kibbelen, en dat vind mama niet zo leuk.
Groetjes van Lola
 
Hoi Lola,

Ik ben Annemiek en ga ook naar Australie! Weet je al waar je naartoe gaat verhuizen in Australie?
 
Hallo Annemiek, ik woon al in Australië.
Wij zijn hier al 5 weken.
We wonen in Marcoola, een plaatsje in de Sunshine coast.

Mijn moeder schrijft voor mij, want ik ben nog te klein.
Maar ik leer wel een beetje Engels schrijven op school.
Ik kan al: to - at - look - my - I - the - mum - dad

Praten gaat ook best wel goed.
Ik vind het heel leuk hier.

Groetjes van Lola
 
Nou Lola, jij hebt al veel geleerd in die 5 weken. Hartstikke goed.
Fijn dat je het hier zo leuk vind.

Groetjes Jojo.
 
@Annemiek
We wonen nu aan de overkant van het strand, dus we zijn heel vaak op het strand.
Ik vind het hier heeeeeel erg leuk

Lola  :cool:
 
Hoi Lola,
Dat is leuk zeg! Ik ben Anne Marije en woon ook nog maar 2,5 maand in Australie.
Vanaf 8 september woon ik in Scarborough (hoort bij Redcliffe city). Dat is 1 1/2 rijden van jullie vandaan.
Wij wonen op 10 minuten lopen van het strand en dat vind ik ook heel leuk! :cool:

Op zondag 25 november vanaf 10.30 uur is bij ons in Redcliffe de Nederlandse speelgroep. Dan komen Nederlandse gezinnen samen om te spelen en te kletsen :grin:.
Het is bij Settlement Cave. Daar is een speeltuin en een leuk zwembad aan het strand. Misschien is dat wel leuk voor je!

Lijkt me gezellig je daar te zien!

Groetjes, Anne Marije
 
Hi Anne Marije,
Helaas, daar kunnen we niet bij zijn.
Wij gaan 19 november weg van hier, naar het noorden.
De bedoeling is om te eindigen in Townsville, en daar gaan we dan wonen.
We gaan reizen met een caravan, reuze spannend allemaal.
Veel plezier op de bijeenkomst.
Groetjes,
Mama van Lola
 
Hoi (mama van) Lola,
Jammer dat jullie er niet bij kunnen zijn de 25, maar natuurlijk veel plezier richting het noorden en succes met de verhuizing naar Townsville!

Groeten,
Anne Marije
 
Back
Top