Hallo Allemaal, ik ben Suzanne :)

Suuske

New Member
Hallo Allemaal!  :grin:

Ik zal wel een van de jongste zijn op dit forum denk ik.. Ik ben Suzanne, 20 jaar en woon in Noord-Brabant.
Ik heb mbo Toerisme afgerond en ben nu hbo Communicatie aan het doen.
Heel mijn leven droom ik al van verhuizen naar een ander land omdat ik me hier simpelweg niet thuis voel.
En sinds een paar jaar weet ik dat dit Australie gaat worden..
Ik krijg simpelweg al kriebels als ik eraan denk haha!  :oops:
Eind volgend jaar wil ik een halfjaar stage gaan lopen om erachter te komen of dit echt is wat ik wil.
Als dat zo is wil ik de grote stap gaan maken. Ik kan echt niet wachten en hoop dat het is wat ik ervan verwacht  :smile:
Ik ben dus wel erg newbie over hoe en wat maar hoop hier veel bij te leren!

Hey Wilbert!

Dankjewel! :)

Ik wou trouwens nog iets toevoegen aan mijn stukje. Ik zit zojuist dat programma over emigreren te kijken van de consumententv.
Zij heeft het daarover dat mensen van jongs af aan iets hebben met een land en het gevoel hebben of ze daar thuis horen, ondanks dat ze daar nooit zijn geweest. Dat gevoel heb ik dus ook.. Ontzettend sterk. Heel raar eigelijk..

Hoi Suzanne,

welkom op het forum!
misschien vind je het raar maar ik heb als meisje in zuid afrika gewoond en toen heeft mijn oma mijn babypop opgestuurd. Deze babypop is niet aangekomen en is teruggestuurd vanuit Sydney australie... als dat geen toeval is geweest dan weet ik het niet meer... :roll:

veel plezier in ieder geval met dit voortraject.

grs
Hummer

Hoi Suzanne,

Welkom op het forum. Veel lees en schrijfplezier.
Begrijp ik je nou goed dat je nog niet eerder in Australie bent geweest?

Succes!
Dijnnas

He Brabo,

Welkom op het forum.
Herkenbaar, als je er in je hoofd mee bezig bent, vallen de stukjes soms ineens op z'n plek.

Marie :grin:

Welkom op het forum!
Weet je al een beetje waar je stage kunt/wilt gaan lopen?

Groetjes,
Arina

Back