Hallo allemaal, weer een nieuwe op het forum

IcedCoffee

New Member
Hallo allemaal,

Laat ik mij ook even voorstellen, ik ben Dorien, bijna klaar met de studie HBO-V (verpleegkunde) en
al een tijdje aan het spelen met het idee verhuizen naar down under (perth) en bezig met een voorzichtige orientatie op het hele emigratieproces. Al naar een voorlichtingsavond geweest over emigreren naar australie en zo'n gratis assessment ingevuld. Ik kan in aanmerking komen voor een skilled-independent visa, alleen werkervaring (het gebrek eraan) kan problemen gaan geven...

leuk om al die verhalen te lezen, ik krijg er steeds meer zin maar eerst nog op vakantie naar australie.

Groetjes Dorien en misschien tot ziens op het forum of in australie!

Ook van ons een Hartelijk Welkom op ons mooie forum, en sux6 met alle plannen.

Rene-l

Ha Dorien, Werkervaring is inderdaad een lastige; maar er zijn andere mogelijkheden. In ieder geval suc6 :)

Hallo Dorien,

Welkom op het forum!

Veel succes met je studie afmaken en je plannen voor Australie.

Groetjes,
Susan

hoi Dorien,
leuke plannen!!
het helpt wel echt als je werkervaring hebt, in het U.M.C. hebben ze speciale trainings trajecten voor afgestuurde H.B.O.-V ers. Je voelt je dan zowieso veel zekereder over jezelf. Het in het Engels werken en denken is al moeilijk opzich, en als je dan al wat meer werkervaring als verpleegkundige opzich hebt is dat wel handiger. Ik heb zelf ook ervaring met in het buitenland werken, en ben zoals je op dit forum kunt lezen nu ook opweg naar Perth.
succes met je plannen.
Groetjes Fijke

:hi: op het forum.
Leuk dat je je ook op Perth gaat richten, dat ben ik ook aan het doen.
Er is in ieder geval werk zat voor een verpleegkundige.

Groetjes Jidske

hallo allemaal,

ik zal me eerst even voorstellen, ik ben Joost de Caluwe kom uiit Middenmeer (NH) althans nog wel ik want ik hoop aan t einde van deze maand terug te kunnen gaan naar australie(als mijn visum klaar is). waar ik voor een vaste verblijfs vergunning ga krijgen.
Ik heb een aanbod gehad om te komen werken bij een Agrarisch bedrijf als Field manager, dit is op t platteland van australie in de omgeving van Goondiwindi.
Ik zat een beetje opt net en kwam eigenklijk pertoeval op deze site terecht en dacht dit is best handig als ik wat wil weten en waar ik rekening mee moet houden. dus als er nog mensen zijn die iets weten waar ik rekening mee dien tehouden vertel t me graag

Groetjes Joost de Caluwe   

Hi Joost,

Ook voor jou een welkom op  het forum!

Misschien is het prettiger als je een "eigen" draadje opent onder Even Voorstellen, dan is het duidelijk voor de mensen dat er weer een Oz fan is gekomen op het forum  :up:

Groetjes,
Lela

Back