Hallo allemaal

Akuna

Member
Ik zal mij ook even netjes voorstellen: mijn naam is Inge en ben getrouwd met Wim. Wij hebben 1 hond, een nova scotia duck tolling retriever genaamd Akuna (5,5). Wij hebben nog 2 EKH Sjors (16) en Polleke (6). Wim gaat in juli richting Melbourne en ik kom in oktober naar Melbourne ivm Akuna die zijn tijd hier moet "uitzitten".
Hoop hier een heleboel te lezen en te weten te komen waar je zoal tegenaan loopt
Groetjes Inge

Grappig dat je het ras van je hond (canadian nova scotia donald duck priktolling golden retriever) voluit schrijt. En dan het eenvoudige Europesche Korthaar afkort :D

Yep Wim gaat voor zijn werk die kant op en ik ga eens kijken of ik mij daar ook nuttig kan maken.
En vwb mijn canadian nova scotia donald duck priktolling golden retriever (hoewel ie toch echt rood is en niet golden en geen flapvoeten heeft, maar wel goed dat je wist dat hij uit canada kwam): tuurlijk schrijf ik dat voluit, heb er ook voluit voor moeten betalen om hem zo'n rasnaam te kunnen geven :p en dus de EKH tjes heb ik gratis in mijn schoot geworpen gekregen, dus die zijn wat korter in de omschrijving. :rolleyes: Maar leuk dat je me welkom heet. :D

Just teasing ;) Jack is een beetje afwezig de laatste tijd dus iemand moet het (een beetje) doen. Al wil ik me zeker niet met Jack vergelijken. Die staat op eenzame hoogte!

Zie dat de canadian nova scotia donald duck priktolling golden retriever zelfs twee merken clubs heeft. Mag wat kosten!

Have fun and keep us posted!

De katten blijven in Nederland: 1 omdat ze te oud en veel te gestrest is voor in het vliegtuig en dit zeker niet zou overleven. Zij zit bij mijn broer. De andere omdat die het reismandje verschrikkelijk vindt en ook beter af is om gewoon lekker in NL te blijven. Die zit inmiddels bij mijn neefje die al een kat in huis had. De kennismaking ging niet helemaal zo lekker, maar nu liggen ze samen op de bank (zie foto).
Onze hond Akuna is de pineut, omdat wij hem in ieder geval mee willen nemen. Hij is 5.5 jaar, dus hij moet het wel aankunnen. Alleen nog effe goed scheren:(

welkom op het forum, ben eigenlijk heel benieuwd hoe zo een rashond eruit ziet! foto?

groetjes Simone

Hoi Inge Welkom op het forum, en vanaf oktober welkom in Melbourne, er zitten hier nog een paar Nederlanders dus als je zin heb in een bakkie koffie (of iets sterkers) stuur maar een pm.

Groetjes
Yvonne

En als de koffie op is bij Yvonne kun je nog altijd 5 km doorrijden en in Point Cook een pitstop maken! LOL;)

Mien

Klinkt al gezellig. Bakkie koffie is altijd fijn om kennis te maken. Thanx
Ik kan trouwens geen foto van mijn zeer dure hond vinden :eek: Best wel een beetje triest eigenlijk, dus dan toch maar 1 van die goedkope katten op de foto.

@ afterbang: wij begrijpen elkaar af en toe niet zo goed:D . Ik kan wel foto's van die flippo's vinden, maar heb geen enkele foto van MIJN dure hond op de laptop staan. Ik ga natuurlijk niet een andere hond hier neerzetten. (Trouwens een vreemde link met dutch-stafford). Dus vandaar dat ik nu een foto van mijn (ex)EKH-er heb: :cool: een twintigponder.
Maar zodra het mij lukt om Akuna op een foto te krijgen op de laptop, zal ik mijn avetar wijzigen.

Vreemde link maar wel het juiste merk! ;)

En volgens mij op zich antwoord op Scooby d'r vraag toch?

"... ben eigenlijk heel benieuwd hoe zo een rashond eruit ziet! foto?

groetjes Simone..."

:)

Maar ik vind je rolmops ook wel schattig hoor op de foto. We hebben zelf 5 EKH'tjes. Vaak afdankers, asieloverblijfselen of aanlopers. Maar ze zijn wel lief!

Welkom op de site!

Een paar eenvoudige regels... Vanwege het internationale karakter gelden de volgende taalregels:
Op maandag spreken we australisch Engels
Elke dinsdag is het Duitse dinsdag
Op woensdag Spaans
(Afhaal)chinees donderdag
Franse Frijdag
En in het weekend heb je rust en is het nederlands (op zaterdags de vlaamse variant... Amaaai).

Veel plezier nog in NL de laatste maanden en leuk als je blijft posten terwijl je al down under bent :)

Back