hallo allemaal

emigreren..?

• rt

Votes: 0 0.0%
  • ty

Votes: 0 0.0%

• Total voters
    0

ronald p

New Member
Ik zal me even voorstellen.
Mijn naam is ronald, ik ben geboren in sydney en woon al bijna 40 jaar in nl.
Heb maar 3 jaar in sydney gewoond en daarna naar nl verhuisd
Eigenlijk is mijn leven hier in nl helemaal compleet. Mooi huis, veel vrienden en familie maar toch kriebelt het om te emigreren. Mijn vrouw en 2 prachtige kinderen zijn bereid te gaan.
Helaas hebben we nog 2 koophuizen en mijn australische paspoort moet nog
Aangevraagt. Waar beginnen we aan...?!
Ik heb een mts opleiding in de meet en regeltechniek doorlopen en ben handig met mn handen.
De reden dat ik mij hier presenteer is toch eens onderzoeken of emigratie iets is voor ons.
Mijn vrouw is kok en het lijkt mij dat er in aussiland ook lekker gegeten wordt.
Hopelijk kan iemand mij vertellen of de beroepkeuzes van ons beiden kan aanslaan in aus?
Veel geld kunnen we niet meenemen, ik ben al blij als de beide huizen zonder veel verlies verkocht kunnen worden

Ik hoop op n reactie

Nou dat ze van lekker eten houden kan ik bevestigen ;)

Je huizen probleem klinkt bekend en ook wij hebben het hier goed (voor elkaar) desondanks willen wij ook daar heen.

Bloed kruipt...

Er is een tekort aan chefs en koks in de meer afgelegen areas. Ik weet niet zeker of dat ook zo is Sydney. Heb 8 jaar in Sydney gewoond en woon nu in de Great Lakes Area. Een goede site om naar jobs te zoeken is "Seek" punt au. 1 Tip: Neem niet alle beslissingen op basis van een baan. Er zijn nogal wat verschillen met Nederland in baas werknemers verhoudingen. Probeer de baan eerst uit voordat je verhuist.

Hi Jovabe,
Wat bedoel je precies met verhoudingen zijn anders tussen baas en werknemers.
En ik neem aan dat je bedoeld een soortgelijke baan eerst in NL moet hebben gehad?
Wij denken zelf aan Queensland ( natuurlijk) om het fijne klimaat.
Ik ga de site seek.au zeker bezoeken. tanx voor de tip.

Back