Hallo allemaal !!

Pijltjes

New Member
Hallo allemaal

Wij zijn Pijltjes en denken erover om te gaan emigreren naar Australië

Ik 38 jaar Mijn vrouw 33 jaar

En onze 3 kids

Net 8 jaar , bijna 5 jaar en net 2 jaar ..

We zijn gisteren naar een infodag geweest van visa4you , en een hoop info meegekregen..

Gr Pijltjes

Welkom op het forum! Wat trekt jullie zo in (welk deel van) Australië? En op basis van welk visum zouden jullie willen gaan? :)

Welkom op het forum.

Ook hier is veel info te vinden. Zo kun je alvast een beeld vormen van de kansen en (on)mogelijkheden.
Enjoy!

Bedankt allemaal voor het welkom!!

Wij denken al jaren om te gaan emigreren , maar de economische tijden in nl / eu
maakten het niet om een bedrijf te verkopen in nl , we hopen dat mensen nu weer kansen
zien om hierin te springen..

Een specifieke stad van Australië hebben we nog niet voor ogen , Wel west Australië ..

Willen niet midden in de grote steden , iets erbuiten heeft toch de voorkeur
maar weer niet te ver buiten de bewoonde wereld..

We zouden wel een plaats opzoeken waar meerdere Nederlanders verblijven / wonen.

De VISA vragen wij dan aan op basis van Skilled Visum ..
( automonteur )
Wij hebben op dit moment een bedrijf in nl maar komen niet in aanmerking voor
een buisines visum , daarvoor zijn de eisen toch net iets te gek ..

500aud omzet min 2 jaar per jaar , en 700 aud eigen vermogen ..
En dan is het nog niet zeker een permanente verblijfsvergunning te krijgen.

Gr Pijltjes

Nee, die business Visa zijn een beetje veel van hetzelfde (AUD's)

Al in Western Australia geweest? Mooie staat, en vooral heel leeg. Naast de kuststrook boven en onder Perth is het snel (heel) rustig.

Margeret River regio, Albany/Denmark en Esperance zijn supermooi vind ik ;)

Welkom! Ja Nederland klimt geloof ik aardig uit de recessie, hier wordt geroepen dat we er net aan beginnen. Maar ik heb geen idee of dat ook waar is.
Hoe dan ook, denk er niet te lang over, want met je verjaardag ga je geloof ik ook alweer 5 punten verliezen, dat maakt het misschien allemaal wat lastiger. 5 punten kan net wel het verschil maken.....'
Ze maken het je niet gemakkelijk hoor. Lees je maar goed in dit forum heeft heel veel informatie. Veel succes met alles!

Back