Hallo allemaal

Tutik

New Member
Ik ben afgelopen februari terug naar Australie gekomen, nadat ik vorig jaar voor 7 mnd door dit prachtige land hebt gereisd.
Eind van mijn vakantie heb ik mijn (australische) vriend ontmoet en ben na een korte 'break' in NL weer terug naar OZ gekomen.
Woon nu (samen met m'n vriend) aan de sunshine coast en ik moet zeggen, bevalt me uitermate goed 8)

Het valt me alleen een beetje tegen om 'vrienden' te maken. Ben ook zo gewend aan m'n eigen vaste vriendengroep in NL, dat ik bijna ben vergeten hoe ik vrienden moet maken ?
Dus, als een van jullie tussen Brisbane en Noosa woont....

Anyway, ik ben blij dat ik deze site gevonden heb en ik zal gretig gebruik maken van al jullie informatie over visa's. Ik kom er zelf nml nog niet uit wat ik nu het beste kan doen als mijn visum verloopt.
Dus alle informatie is van harte welkom D

Groetjes
Tutik
 
Hi Tutik,

Welkom op het forum. Helaas woon ik net ites te ver weg om een keer te gaan stappen. Woon namelijk in Rockhampton. Heeft je vriend geen vrienden waar jij zelf ook goed mee kan optrekken. Dat was in mijn geval wel en heb nu al een redelijke vrienden kring gekregen.
 
he hallo,

leuk dat je dit forum gevonden hebt. Ik ben net een week in australie. En woon nu vlak bij bendigo. We wonen nu bij de ouders van mijn vriend. Ik hoop ook hier wat vrienden te leren kennen. Ik hoop dat dat een beetje gaat. Ik ben van plan om bij een sportschool ofzo te gaan om zo mensen te leren kennen

Groetjes heidi
 
Back
Top