hallo allemaal

janneke

New Member
He Hallo allemaal.

Wij zijn bart en janneke en wij hebben besloten om naar ozzie te emigreren, als alles gaat lukken.
Ik heb al heel wat gelezen op dit forum en ben al heel wat wijzer geworden.
We zullen nog wel even geduld moeten hebben want bart moet nog 2jaar werken anders krijgen we geen punten voor de werkervaring en die moeten we wel hebben anders komen we niet aan de 120 punten voor een skilled visa.

Hey allebei! Welkom op het verslavende forum en veel succes met de plannen!  :up:

Sara

PS Jullie weten waarschijnlijk wel dat er meerdere visas bestaan en je dus niet per se voor een skilled visum moet gaan?

Ook van ons nog een hartelijk welkom. (Deed het al in een ander draadje)

Veel sux6 met je voorbereiding.

Rene

Welkom op het forum en veel succes en plezier met alles

groetjes Miranda  :)

Van harte welkom op het gezellige forum.
Veel succes met je plannen voor de toekomst in Aus.

Gr Ineke  :up:

Hi Bart & Janneke,

Welkom het forum! Heel veel succes met het uitzoeken op wat voor manieren je Australie in kan komen. Weet zeker dat jullie via XPDite een eind zullen komen!

Groetjes Lin :bye:

Welkom welkom welkom en dat jullie hier maar veel info mogen vinden!

Groetjes,
Lela

bedankt voor al jullie  reacties.
We hebben  nog heel wat tijd om alles voor te bereiden, maar we hebben :cool: :) er nu al zin in en aan dit forum heb ik heel zeker wat. gr. Bart en Janneke

Ook namens mij van harte welkom.
Jullie zullen hier heel wat informatie gaan vinden en veel gezellige momenten gaan doorbrengen  :up: .

hoi ikke is johan

En ik wil na ozzie :lol: :lol: :lol:

en heb net bevestiging dat mijn skill assesment is aangekomen , en nu maar afwachten :|

ik wil als skilled independent als vehicle painter emigreren naar melbourne

groetjes uit limburg

he johan.
beetje heel erg late reactie maar heb allang niet meer gekeken of er iemand nog wat geschreven had. hoe is het met je visum?
ik zie dat je uit limburg komt, same here.
heideroosjes fan of lijkt dat maar zo?
groetjes janneke

hoi Janneke

Ben niet echt Fan van heideroosje , maar ik ben een fanatieke dammer .
En het nummer damclubhooligan is GEWELDIG!!!!!!  :up:
Maar ik vind hun muziek wel oke , en live zijn ze heel goed.

Maar ik ben volop bezig om het visum-aanvraag-pakket naar de DIMIA te krijgen,
er zit beweging in ,maar het gaat helaas    t   r   a   a   g  .
Ik hoop het deze maand nog rond te krijgen.

Enne Volgens Mij zie ik hier weinig limburgers , waar uit limburg als ik vragen mag??

groetjes Johan

Welkom, ook van mij! Twee jaar, zat is nog wel even. Gelukkig is er dit forum om de tijd een beetje te doden! Grtz l&miles :up:

@ johan
wij komen uit Sevenum, bij Venlo in de buurt.
Heb eigenlijk geen idee of er veel limbo's zijn op dit forum.
Ik heb me alleen nog maar bezig gehuoden met informatie zoeken over het een en ander.
Nog een jaartje wachten en dan kunnen we beginnen met de hele papierenkraam en in juni 2007 alles op sturen. hopen dat het niet al te lang duurt voordat we dan het visum op zak hebben.
Erg spannend allemaal.

Hallo Johan en Janeke,

Ik zelf kom uit Limburg, Wanssum om precies te zijn, dat is niet te ver uit jullie buurt daar.
Ik zit zelf nu bijna 3 jaar hier in Brisbane en er zijn niet veel betere plaatsen om te zijn dan hier.

veel sucses met die lange dikke papierstapel .

de groeten en tot de volgende keer,

Hein

Back