Hallo Allemaal

TomZ

New Member
Heej allen,

Eventjes mijzelf voorstellen! Ik ben Tom, woon op dit moment nog in Tilburg maar heb de plannen om in augustus/ september terug naar Sydney te gaan.

Heb tussen Februari en Juni 2005 in Sydney gestudeerd (MacQuarie University) en daarna 1.5 maand rondgereisd (Canberra, Melbourne, Great Ocean Rd, Adelaide, Alice Springs & Uluru, Cairns, Whitsundays, Fraser Isl en Brisbane). Heb een absolute toptijd gehad en terug in Nederland een flinke culture shock. Wil echt zo snel mogelijk terug. Heb het plan om in augustus / september in Sydney af te studeren bij een bedrijf (doe HBO) (iemand misschien nog interesse in een ambitieuze bedrijfskundige?? :p) en daarna aan te sturen om een contract voor langere tijd te krijgen zodat ik mezelf daar kan settlen...

Ken Sydney dus redelijk goed, vind het een wereldstad. Hoop dat ik met de 5 maanden dat ik daar gewoond heb ook wat bij te kunnen dragen aan antwoorden op jullie vragen ;)

Cheers!

Tom

Hoi Tom,

Welkom op het forum  :hi:

Sydney is inderdaad een wereldstad, ben er zelf 2 keer geweest.

Suc6 met je plannen en je studie.

Groetjes,
Susan, Mees & Shea  :baby:

Welkom Tom, ik heb zelfs al een avatar voor je!

tom&jerry.jpg

Hoii,

Ook van mij  :hi: op dit forum!

En succes met alle voorbereidingen :up:

Liefs Eutrice

Hey Tom,

Wat grappig, ik kom ook uit Tilburg en heb ook op Macquarie University gestudeerd (jul 2004 - jan 2005)! Net de periode voor jou dus. Ik denk nog dagelijks terug aan die tijd, het was echt fantastisch! Verder heb ik in de Spring Break langs de Oostkust gereisd (van Brisbane naar Cairns), ben een weekend in Melbourne (+Great Ocean Road) geweest en na het semester 3 weken in Nieuw Zeeland. Uluru heb ik nog niet gezien, maar dat zal dus een reden zijn om nog eens terug te gaan. Ik heb verder nog geen concrete plannen, maar hoop dat het er ooit wel van zal komen.

Waar woonde je trouwens in North Ryde? Ik woonde in de Herring Road apartments, tegenover het shopping centre. En je kent Jarod, Sally en de rest van de Macq exchange crew waarschijnlijk ook nog wel :p ... En de Ranch natuurlijk; geen sfeer, maar het bier maakte veel goed!

Groeten, Martijn

he tom welkom,

sydney is een geweldige stad, vond het zo geweldig daar dat ik in sydney ben getrouwd met cathy
en nu in nederland heimwee heb naar OZ (sydney) dus ik weet hoe je je voelt hier in dat natte koude land.

Back