Oké, ik ga me ook even voorstellen... Mijn naam is Suus, en na al veel op het forum gelezen te hebben zal ik me ook eens aanmelden. Mijn vriend heeft een aantal weken geleden een goed gesprek gehad met een bedrijf uit Oz en dit bedrijf wil hem graag hebben. Wij zijn een aantal keren in Oz geweest en zeiden al tegen elkaar, daar zouden we best wel naartoe willen, maar dan voor langer. En nu dit.... zij willen hem graag en nu is het dus aan ons om alles in gang te zetten. Tja, dan komt het ineens heel dichtbij.. wil je het echt zo graag.. wat komt er allemaal bij kijken... waar moet je in hemelsnaam beginnen...wat doe je met je huis.... Kortom, genoeg vragen. En gelukkig is er veel op dit forum te vinden. Maar er blijven nog genoeg vragen over, dus jullie zullen mij nog wel eens tegen komen denk ik. In ieder geval tot zover mijn complimenten voor alle tips die gegeven worden... aan dit forum heb je tenminste iets!!
Enne.... mocht iemand hetzelfde zijn overkomen, dan hoor ik graag hoe je te werk bent gegaan. En anders tot gauw!!!
Suus
Enne.... mocht iemand hetzelfde zijn overkomen, dan hoor ik graag hoe je te werk bent gegaan. En anders tot gauw!!!
Suus