Hallo allemaal!

rebel

New Member
Hoi allemaal!

Ik ben Willeke, 36 jaar oud en ik woon en werk in Rotterdam.

Ik werk als verzorgende IG en zou graag willen weten of er werk in Australie is met mijn diploma.

Dus alles is welkom!!
Thanx en groetjes!!

Willeke

Welkom op het forum :up:

En in dit geval is de vraag gemakkelijk te beantwoorden: JA
in vrijwel alle verplegende(medische) beroepen is meer dan werk genoeg en daarmee liggen je visumkansen dan ook uitstekend.

Groetjes Wilbert

Welcome, welcome,

2x want kookaburra is beetje schizo... Ik ben John en Cathelijn  :?

Er valt veel info te vinden op dit forum en bovendien is het er erg gezellig! Kijk rustig rond en gebruik voor evt. vraagjes eerst de searchknop; velen zijn je nl. voor gegaan  :wink: Op je vraag of er veel werk is in jouw sector: JA! Maar kijk eerst hoe je diploma's ed. beoordeeld worden in Oz.. het systeem is nl. nogal anders daar. Ik, John, ben ambulance verpleegkundige en dat beroep is daar uiteraard hetzelfde maar er worden geen/nauwelijks verpleegkundigen op de ambulance gezet, maar paramedics die geen verpleegkundige opleiding hebben..

Wij zijn vandaag in een euforische stemming want ik heb JOEPIEDEPOEPIE mijn IELTS test gehaald! Ook zoiets....  :oops: Laat je niet kisten, als je er echt voor wilt gaan zal het lukken ook! Ja toch, niet dan?

groet, Cat en John

:hi:

Ben benieuwd of of je dan ook de Academic Ielts moet doen...(ben namelijk zelf ziekenverzorgster en verpleegkundige, en moet helaas de Academic Ielts doen, ben benieuwd of een VIG'er dat ook moet, denk het wel..gezondheidszorg.....als dat nou niet hoeft...ga ik daarvoor!

Thanx allemaal, ik heb nog een hoop uit te zoeken, maar ik weet nu dat het zeker niet onmogelijk is, en ben blij dat ik dit forum gevonden heb.Heel leuk en leuke mensen!!

Thanx en hele fijne kerst allemaal!!!

Hoi,

Welkom op het forum en succes met alles!

En uiteraard natuurlijk nog fijne feestdagen!!

Groetjes,
Danny-Eva

Hoi Willeke, ik ben het ook aan het uitzoeken over ziekenverzorgsters/VIG'ers, helaas kan ik alleen tegenwoordig op mijn werk internetten, tijdens kerst is er ingebroken bij ons en o.a onze comp. is verdwenen.
Ik heb gister een mail gestuurd naar; recruit4.com (ofzo), bemiddelingsbureau voor gezondheidzorg in Australië met de vraag of ze ZV'ers kunnen gebruiken,
by the way:happy new year!
Carmen.

Back