Hallo allemaal

Moekie

New Member
Hallo allemaal. :)

Ik wil me even voorstellen. Ik ben Marijke getroud met Philip en wij hebben 2 kinderen. Ik komt oorspronkelijk uit Zuid Afrika en mijn man en is een Nederlander.

Wij willen heel graag naar Australie emigreren, en is nu pas aan het uitzoeken hoe het allemaal zit. Joh, wat een ingewikkelde toestand. Wij denken eraan om naar een Agent te gaan om ons hier allemaal mee te helpen. Gelukkig kwam ik dit site tegen, waar ook een hoop info in staat.
Wij moeten nog veel leren. :wink:

Groetjes
Marijke
 
Hoi Marijke!

Welkom op het forum!
Je kunt hier veel antwoorden vinden/krijgen op je vragen. :)
 
Hallootjes, welkom op het forum. Ik hoop dat je er net zoveel aan zult hebben als ik heb :D
 
Hoi

Bedankt, heb nog veel uit te zoeken. :) Ik heb gelijk al een paar vraagjes. Hoe is de huis aanbod? Wat kost een gemiddelde 3 slaapkamer huis als je die willen kopen, en hoe duur zo dat ongeveer voor zo een huis zijn om te huren?
Is er ook kleinere dorpjes rond de luchthavens? Mijn man zal op een luchthaven moeten werken en wij willen niet echt in een stad wonen, maar het liefts in een kleinere dorp die niet gelijk weer 100 km vanaf het luchthaven is. Ik heb geen idee van afstanden in Australie.

Groetjes
Marijke
 
Back
Top