Hallo allemaal

reinier

New Member
Hallo,

Laat ik me even voorstellen........
Mijn naam is reinier en ik ben 27 jaren oud en woonachtig in Tilburg.
Mijn vriendin en ik zijn druk bezig (sinds kort) om via een "skilled migration" nederland te kunnen verlaten.

Komende september vertrekken we naar australie voor een halfjaar. Tijdens onze reis hopen we nederlanders op te kunnen zoeken die inmiddels al geemigreerd zijn. Het lijkt ons geweldig om op deze manier een nog betere indruk te krijgen van het land.

Op deze manier hopen we leuke contacten op te doen met mensen die net als ons bezig zijn met het hele proces en met mensen die het hele proces achter de rug hebben.

Groetjes :D
 
Welcome!!

Nou, er zitten genoeg NL'ers in Oz (ze zijn alleen nog niet allemaal op het net te vinden....)

Wij zitten er ook vanaf July (Perth), dus als je in de buurt bent....
:D
 
reinier said:
Hallo,

Laat ik me even voorstellen........
Mijn naam is reinier en ik ben 27 jaren oud en woonachtig in Tilburg.
Mijn vriendin en ik zijn druk bezig (sinds kort) om via een "skilled migration" nederland te kunnen verlaten.

Komende september vertrekken we naar australie voor een halfjaar. Tijdens onze reis hopen we nederlanders op te kunnen zoeken die inmiddels al geemigreerd zijn. Het lijkt ons geweldig om op deze manier een nog betere indruk te krijgen van het land.

Op deze manier hopen we leuke contacten op te doen met mensen die net als ons bezig zijn met het hele proces en met mensen die het hele proces achter de rug hebben.

Groetjes :D

Welkom Reinier,

Ik zit ook al 2,5 jaar in Rockhampton, QLD, Australie dus als je hier nog langs komt kom even binnen voor een bakkie koffie of een Bundy Rum.

Sil
 
Back
Top