Hallo allemaal

PeterV

New Member
Hallo iedereen,

Ik kijk inmiddels alweer een poosje rond hier op het forum naar aanleiding van de verhuizing naar Oz van mijn vader.
Zelf ben ik afgelopen maart naar hem toe geweest en dat is me eigenlijk heel goed bevallen.
Inmiddels ben ik zelf ook aan het kijken om die kant op te gaan.
Wel veel uitzoekwerk: hoe, wie, wat, waar, hoeveel en noem maar op.

De manier waarop ik zal gaan is Remain Relative Visa, mede omdat die het makkelijkste te krijgen is voor mij en die ook erg toepasselijk is.

Aangezien ik nog maar pas serieus alles aan het uitzoeken ben, staat het bij mij nog in de kinderschoenen maar goed, het begin is er. Nog een lange weg te gaan maar gelukkig hulp bij wat te doen en te regelen allemaal van "ervaringsdeskundigen"

Voorlopig heb ik al veel tips hier vandaan kunnen halen dus voorlopig heb ik zelf ook al heel veel aan dit forum gehad.

Verder weet ik even niet zo wat nog meer te schriojven, ben niet zo'n schrijver als mijn vader  :lol:

Peter

Volgens mij is jouw vader Ton nietwaar? Ik kan me herinneren dat ik jou een keer gezien heb tijdens de BBQ in Zandvoort. Wat gaaf dat je nu ook die kant op wil :)

Hallo Annemiek,

Klopt helemaal dat Ton mijn vader is en in Zandvoort was ik er inderdaad ook bij, toen was ik de BOB  :grin:

Heee Peet,

Ja, zeg.. wat leuk jou hier te ontmoeten. Ook wij hebben elkaar destijds in Zandvoort gezien  *ik zoek gauw ff fotootje op*. Wat zullen je vader en Ineke het leuk vinden dat je komt; hebben ze weer een BOB  :roll:

Alvast heel veel succes en plezier hier!
groetjes Cat

08_08_16.JPEG

Hey welkom Peter,

Heb al veel over je gehoord van Ton (alleen maar goeds hoor). Succes met alles. Gaat vast lukken allemaal.

Erna

@cat: Moest dat nou, mijn hoofd zo groot in beeld  :lol:
@erna: Dat hoop ik wel dat het goed was, anders ga ik me toch zorgen maken om mijn ouwe heer  :grin:

En voor de overigen: Thanks voor het welkom alvast  :smile:

Ook hier welkom! Wist niet dat Australie zo besmettelijk is of zou het in de genen zitten? Ben benieuwd hoe en wat je het gaat doen, en waar, met wie.... hou ons vooral op de hoogte.

Groetjes,
Fae

Ik denk dat het idd wat met de genen te maken heb Fae  :lol: Maar het werkt ook besmettelijk als je er eenmaal geweest bent.....
Ik ga er in mijn eentje naartoe, wil dan wel een beetje in de buurt van mijn ouweheer gaan wonen maar dat zijn mijn voorlopige ideeën.

Zodra er meer concrete dingen gaan gebeuren hou ik jullie op de hoogte uiteraard en zal ik daar dan ook een draadje voor maken :)

Peter

Suc6  :up:
Als je genoeg hulp hebt gevonden
kan je ook wel een donatie doen  :devil:
Het idee van een BOB lijkt mij ook wel aardig dus
doe maar goed je best  :cheers:

Gr. Ton en Ineke  :cool:

Alles op z'n tijd he! ;-)
Enne, BOB...... hmm, misschien dan toch maar wat verder weg gaan wonen?  :lol1:
Ga ik straks weg hier, ben ik dus nog de pineut...  hmmmmmm  :cry:

[quote author=PeterV link=topic=8188.msg107771#msg107771 date=1200094616]
Enne, BOB...... hmm, misschien dan toch maar wat verder weg gaan wonen?   :lol1:
[/quote]

:shout: Dat is hier heeeeel makkelijk  :bike:

[quote author=Tijlcarm link=topic=8188.msg107776#msg107776 date=1200096260]
Grappig zeg, jullie zo samen te kwebbelen.
Welkom Peter en Ton....je dagboek mis ik !

Carmen.
[/quote]
Dat komt omdat het een reisverslag is en geen dagboek
en op dit moment staan we al bijna 5 mnd stil  :oops:
Ik ga proberen het een beetje in te halen.
Ineke komt volgende week weer uit het ziekenhuis
MET een nieuwe knie en dan kunnen we weer
verder plannen al zal de reis pas weer in
Mei verder kunnen gaan, als we terug zijn uit NL.

Gr. Ton

Back