Hallo allemaal

Nick88

New Member
Hallo allemaal,

allereerst mijn complimenten aan iedereen hier op het forum, iedere dag weer nieuwe topics en posts, zo hoort het! :up:

mijn naam is nick, ben 20 jaar en studeer op dit moment Sociale Geografie aan de Universiteit van Utrecht.
Ik ben altijd al wel bezig geweest met Australie, in het begin onbewust, zo kan ik me bijvoorbeeld herinneren dat ik bij een topografie spelletje op de pc altijd australie koos als gebied toen ik op de basisschool zat. Op de middelbare school heb ik talloze werkstukken over het land gemaakt.

De laatste tijd denk ik uiteraard ook wel eens na over mijn toekomst en toen is steeds meer de gedachte bij me opgekomen om in Australie te gaan wonen over een paar jaar, vanwege het weer (behalve Melbourne dan want daar schijnt het hetzelfde rotweer te zijn als in Nederland) en de mooie natuur en omdat ik graag iets bijzonders van me leven wil proberen te maken (als ik in Nederland blijf krijg ik waarschijnlijk een leven dat ik nu al bijna kan voorspellen).

Ik lees hier al zeker 3 maanden de berichten op dit forum, dus ik weet al welke ellende me te wachten staat mocht ik eventueel gaan emigreren haha :smile:
Maargoed, ik moet nog zeker 3,5 jaar naar school, dus het is allemaal toekomstgepraat, maar ik wil wel proberen om misschien een halfjaar in Australie stage te gaan lopen.

Ik volg uiteraard jullie verhalen e.d., ik hoop dat iedereen het allemaal voor elkaar krijgt, jullie hebben in ieder geval veel lef :up:

Hi Nick,

Welkom op het forum. Goed dat je zo over je toekomst nadenkt en wie weet wordt je toekomstgepraat zoals jij dat noemt wel werkelijkheid.  :up:

Dijnnas

Hoi Nick,

Welkom op het forum.
Als het al zo lang onderhuids leeft: DOEN!

Succes met meelezen,

groetjes, Marie

:cool:

Rotweer in Melbourne..? Valt volgens mij wel mee. Hoop het tenminste, want anders ben ik zo weer weg.. up north!

[quote author=Nick88 link=topic=8529.msg113020#msg113020 date=1204655139]
Hallo allemaal,

Maargoed, ik moet nog zeker 3,5 jaar naar school, dus het is allemaal toekomstgepraat, maar ik wil wel proberen om misschien een halfjaar in Australie stage te gaan lopen.[/quote]

He Nick,

Het heeft mij voor mij 7 jaar geduurd en nu ben ik in Australia in dat ''rotweer''.
Welkom op xpdite.

Jack :evil:

[quote author=Jack link=topic=8529.msg113064#msg113064 date=1204709738]
[quote author=Nick88 link=topic=8529.msg113020#msg113020 date=1204655139]
Hallo allemaal,

Maargoed, ik moet nog zeker 3,5 jaar naar school, dus het is allemaal toekomstgepraat, maar ik wil wel proberen om misschien een halfjaar in Australie stage te gaan lopen.[/quote]

He Nick,

Het heeft mij voor mij 7 jaar geduurd en nu ben ik in Australia in dat ''rotweer''.
Welkom op xpdite.

[/quote]

Jack woont inderdaad 3 uur van Melbourne, en weet alles over het rotweer in Melbourne..  :roll:

Heb je weer van die goedkope (studente) wijn geproefd.

Foei foei,

Welkom

Je kan niet vroeg genoeg beginnen, het vergt best wel wat tijd. Succes met je studie en verdere toekomst plannen.

Ennuh........het weer in Melbourne valt reuze mee hoor, echt wel beter dan het Nederlandse weer. Het is maar net wat je zoekt. Ik hou persoonlijk wel van een beetje afwisseling.

Groetjes Mariette

Bedankt voor al jullie reacties  :smile:

Ik wilde nog ff zeggen dat ik dat verhaal over dat slechte weer in Melbourne laatst ergens gelezen heb, maar als jullie zeggen dat het niet klopt dan geloof ik jullie graag. :up:

Ook welkom van mij!
Maar als echte Melbournian kan ik je verzekeren dat het hier écht niet net zulk rotweer is als in Nederland!!!!
De zomer is lang, winter kort en wat zo leuk afwisselend is, is dat je 4 seizoenen in één dag hebt ...... al heb ik in de bijna 7 maanden hier nog meer 3 seizoen in één dag heb kunnen tellen.....maar mijn eerste winter moet nog komen.... :lol:
En wanneer het echt heet wordt (rond de 40 graden) is het zo fijn dat die dagen meestal niet langer dan 3 of 4 dagen duren!!

Al met al, zit ik liever hier dan in Holland!! :lol:

groetjes van Pauline

Back