Hallo allemaal

Annemiek

XPdite Sponsor
Hoi! Ik ben Annemiek (23) en woon in Almelo samen met Mark (27) en onze 2 katjes Norris en Luna.
Gisteravond heb ik tegen Mark gezegd "What the xxxxx... Laten we maar gewoon gaan" Mark heeft voor zijn stage en vakantie in 2000 al 7 maanden in OZ gezeten en wil niets liever dan terug. Als hij op de televisie maar een paar seconden iets ziet over Australie, dan krijgt hij heimwee  :wink:

Ik ben er nog nooit geweest, maar het lijkt me geweldig daar. Een goeie vriendin van mijn oma heeft er bijna 30 jaar gewoond en daar gaan we binnenkort misschien maar eens op visite  :wink:
 
Hi Annemiek,

Welkom op het forum!
Leuk dat jullie zo enthousiast zijn.  :)

Ikzelf kon die beslissing pas nemen nadat ik in Aus. geweest was. Ik wilde eerst met eigen ogen zien hoe of wat. Natuurlijk was dit slechts een vakantie en zijn die eigenlijk altijd leuk, maar ik kreeg zo toch voor mijzelf een beter beeld van wat voor land het is.

Groet,
Sander
 
En ik ben dus Mark, 27 jaar en de vriend van Annemiek. Ik heb zoals Annemiek al zei in 2000 7 maanden in Parramatta gezeten (suburb van Sydney) en ben daar toen afgestudeerd bij een automatiseringsbedrijf. In die 5 maanden stage natuurlijk veel geleerd en daarna nog 2 maanden door Australie getrokken. Heb toen zelf een auto gekocht en heb in Mission Beach toen mijn duikbrevet gehaald. Omdat Annemiek en ik beiden actief zijn binnen Scouting (en dit gelukkig wereldwijd is) zal de kans ook enorm groot zijn dat, als we eens gesettled zijn in Australie, we actief naar een Scoutinggroep gaan zoeken. Zelfs mijn bijnaam heb ik gekregen van een Scoutinggroep uit Baulkham Hills. Maluka stond toen voor: Great white chief, likes to roam from country to country. Dit schijnt uit het aboriginals te komen. Ik gebruik deze naam nu al sinds 2000 voor allerlei dingen. Ik heb er enorm veel zin in, ook al realiseer ik me dat het nog ontzettend lang gaat duren eer dat ik weer voet aan wal in Australie kan zetten..
 
Back
Top