Hallo, Bart hier

Beekmans

New Member
Hallo allemaal,

Mijn naam is Bart. In nov/dec/jan '07-'08 ben ik op vakantie geweest naar Australie en heb daar mijn nu Australische vriendin ontmoet. We hebben het hele jaar 2008 contact gehouden en zijn afgelopen dec/jan '08-'09 samen op vakantie geweest naar Vietnam om elkaar weer te ontmoeten en om elkaar nog beter te leren kennen. De reis door Vietnam is perfect gegaan, boven alle verwachting zelfs. Ik heb besloten om richting Australie te gaan in de eerste instantie.

Dit is zo'n beetje mijn verhaal. Mijn vraag/vragen zal ik stellen in het spouse-visa gedeelte van dit forum. Ik hoop over een tijdje te kunnen vertellen dat ik in Australie mag blijven op een temp. spouse visa om zo door te dingen naar een permanent visa!

Groetjes!

Welkom op het forum.
Wat voor een opleiding en werkervaring heb je? Dit is nl. ook een manier om Australie binnen te komen.

Hoi Bart!
Ik hoop dat je snel weer terug kunt naar je vriendin dan.
Veel geluk!

Lees goed alles door op deze site, zodat je precies weet, waar je aan moet voldoen zonder al te veel gedoe een spouse/defacto visum aan te vragen,
Good luck!

Yeah, alweer een Bart die het hier voor gezien houdt :p
Succes :up:
Volgens mij kunnen we onderhand wel een Xpdite
bart.jpg
meeting gaan houden.

Bart

[quote author=loecky link=topic=9639.msg130503#msg130503 date=1231962592]
Welkom op het forum.
Wat voor een opleiding en werkervaring heb je? Dit is nl. ook een manier om Australie binnen te komen.

[/quote]

Ik werk al 10 jaar als chef in de warehousing industrie, maar heb een compleet andere opleiding gedaan (commerciele techniek in de bouwsector). Op seek.com.au staan wel een hoop banen aangeboden in de warehousing en logistics sector, maar ik ben van plan om eenmaal in Australie een TAFE opleiding te gaan volgen en omscholing te gaan doen als ik mijn spouse visa heb. Tijdens het verblijf op mijn WHV kan ik misschien wel in de logistiek mijn steentje bijdragen en zo een sponsor te vinden. Maar dat zijn plannen die nog wat verder weg liggen, eerst maar eens zien of ik mij kan settlen in Australie.

Bart

Back