hallo cassies hier :D

cassies

New Member
hoi allemaal

Ik lees zo nu en dan wel eens verhalen hier en heb besloten me maar eens aan te melden.
Ik ben cassies, bijna 22 en woonachtig in Amsterdam. Op 17 November 2008 vertrek ik voor 7 weken Hong Kong en Australië (1 week HK, 6 weken OZ). Ik ben erg benieuwd naar hoe het daar is. Van alles dat ik zo hoor en lees (ken meerdere mensen die er geweest zijn of op dit moment zijn) is het de plek voor mij  :grin:

En heb ik plannen om te emigreren? Ja absoluut, weet al jaren dat ik in het verkeerde land geboren ben.  :cool:
Wie weet wordt het wel Australië.

Nou ik ben terug en mijn leven is veranderd  :grin:
Ik heb in mijn reis iemand ontmoet en ik ben super verliefd  :dancing: en hij ook :D
Hij komt uit ierland en woont sinds 3 jaar in australia.

Ook wist ik al meteen (nog voor ik hem ontmoet had) dat australia mijn land is.

Ik moet hier alles regelen en dan vertrek ik z.s.m. weer naar australia.

hopelijk kan het snel maar we merken het wel.

ik heb mijn eigen bedrijf dus moet daar van alles voor regelen, ook moet ik me rijbewijs nog halen, en moet nog een operatie ondergaan. Maar als je positief denkt komt het allemaal goed  :up:

Super hoor! Succes met alles! Ik weet niet wat voor operatie het is, maar wees je bewust dat je wel een medicals moet ondergaan (en afhankelijk van wat je hebt kun je daardoor op 'afkeurd' worden. Maar ik hoop dat alles gaat uitwerken voor jullie. Dat zou wel super zijn!
Waar gaan jullie dan wonen? welk deel van Oz?

[quote author=Alie Bosma link=topic=8926.msg130287#msg130287 date=1231681480]
Super hoor! Succes met alles! Ik weet niet wat voor operatie het is, maar wees je bewust dat je wel een medicals moet ondergaan (en afhankelijk van wat je hebt kun je daardoor op 'afkeurd' worden. Maar ik hoop dat alles gaat uitwerken voor jullie. Dat zou wel super zijn!
Waar gaan jullie dan wonen? welk deel van Oz?

[/quote]

oh nee moet aan mijn kaak geopereerd worden dus das geen reden om afgekeurd te worden. gelukkig.

Magnetic Island, North QLD wordt de plek (hij woont daar al en is ook de plek waar ik hem ontmoet heb)

[quote author=r2d2 link=topic=8926.msg130299#msg130299 date=1231757862]
Puur uit nieuwsgierigheid: wat voor bedrijf heb je eigenlijk?

[/quote]

ik heb een eigen fotostudio, maak fotogeboortekaartjes, en heb mijn eigen winkel en webwinkel in gepersonaliseerde kado's
van beroep ben ik fotograaf en media vormgever.

Magnetic Island (maggie island..) cool! Ik heb een jaar in Townsville gewoont! Super mooie plaats!

[quote author=Alie Bosma link=topic=8926.msg130328#msg130328 date=1231776452]
Magnetic Island (maggie island..) cool! Ik heb een jaar in Townsville gewoont! Super mooie plaats!
[/quote]

townsville zelf vind ik niet zo maar magnetic vind ik super :D

Back