Hallo daar

Bacchus

XPdite Hero
Ik zal mij ook maar eens even voorstellen.
Mijn naam is Joost en ik ben samen met mijn vriendin aan het kijken of er een mogelijkheid bestaat om onze spullen op te pakken en lekker in Australië te gaan wonen.
Wij hebben al een beetje rond gekeken en Sidney en Brisbane spreken ons wel aan.
Het is inderdaad een groot verschil de twee steden, maar gaan eerst op vakantie om beide steden eens te bekijken.
 
Sorry, maar even een kleine (in de praktijk grote wijziging) Sidney is afgevallen, ik dacht mijn wederhelft hier interesse in had, maar haar voorkeur gaat uit naar Rockhampton.
Dus wordt het Rockhampton of Brisbane.
 
He Joost!!!

Welkom!!!


Wij woonden tot july ook in Rijssen!!!!! :D
Ik kom er niet vandaan, ben er met mijn ouders naar toe verhuist in 1996, toen we terugkwamen uit Australie.
Mijn ouders en broertje wonen er nog (Hagslagen).

Pascal en ik stonden in mei of zo in het Rijssens Nieuwsblad :roll: :lol:
Had je dat nog gezien?!

Succes met de keuze.
Rockhampton is een leuk groot dorp(of misschien kleine stad). Iemand van het forum(Silvia dacht ik) woont er ook!
Werkgelegenheid zal uiteraard groter zijn in Brisbane, maar dat hangt ook van het soort werk af natuurlijk....

groetjes

Simone
 
Sander said:
Weten jullie al voor welk visum jullie willen gaan?

Wij gaan voor het skilled visa, zit weinig anders op. Ik heb er geen familie wonen (althans niet eerste of tweede graads).

Eigen bedrijf lijkt mij niet meteen een goede optie, mischien leuk op termijn.
 
Simone said:
He Joost!!!

Welkom!!!


Wij woonden tot july ook in Rijssen!!!!! :D
Ik kom er niet vandaan, ben er met mijn ouders naar toe verhuist in 1996, toen we terugkwamen uit Australie.
Mijn ouders en broertje wonen er nog (Hagslagen).

Pascal en ik stonden in mei of zo in het Rijssens Nieuwsblad :roll: :lol:
Had je dat nog gezien?!

Succes met de keuze.
Rockhampton is een leuk groot dorp(of misschien kleine stad). Iemand van het forum(Silvia dacht ik) woont er ook!
Werkgelegenheid zal uiteraard groter zijn in Brisbane, maar dat hangt ook van het soort werk af natuurlijk....

groetjes

Simone

Dat is wel heel toevallig zeg. Ik ben zelf ook geen geboren Rijssenaar, maar ben kort na mijn geboorte daar komen te wonen met mijn ouders. Die wonen in de Dr. P. Oosthoekstraat (dicht bij de hagslagen). Zelf woon ik nu in die nieuwwijk (De Mandenmaker) weet niet of je die kent.

Ik heb het verhaal nog niet gelezen, ik zal mijn over buurmeisje eens vragen, die is onlangs terug gekomen uit Australië (WHV) en heeft in de afgelopen tijd allerlei verhalen ed. verzameld over Australië.

Ik ben erg benieuwd hoe het proces zal verlopen. In spanning wachten we af.
 
Bacchus said:
Dat is wel heel toevallig zeg. Ik ben zelf ook geen geboren Rijssenaar, maar ben kort na mijn geboorte daar komen te wonen met mijn ouders. Die wonen in de Dr. P. Oosthoekstraat (dicht bij de hagslagen). Zelf woon ik nu in die nieuwwijk (De Mandenmaker) weet niet of je die kent.

Ik heb het verhaal nog niet gelezen, ik zal mijn over buurmeisje eens vragen, die is onlangs terug gekomen uit Australië (WHV) en heeft in de afgelopen tijd allerlei verhalen ed. verzameld over Australië.

Ik ben erg benieuwd hoe het proces zal verlopen. In spanning wachten we af.

Wij hebben ook in de Pastoor Petersstraat gewoond...
Mandenmaker ken ik niet, maar het zal wel Veneslagen zijn...

Volgens mij heb ik het kranten artikel hier ook ergens neergezet.. even kijken
 
Wij hebben ook in de Pastoor Petersstraat gewoond...
Mandenmaker ken ik niet, maar het zal wel Veneslagen zijn...

Volgens mij heb ik het kranten artikel hier ook ergens neergezet.. even kijken

En de Pastor Peterstraat ken ik natuurlijk ook, daar woont een vriend van mij (Fam. Wolters / Egbert en Jannes misschien ken je ze).
Mandenmaker ligt in de nieuwbouwwijk de Veneslagen. We wonen daar nu ruim 1 jaar.
 
Bacchus said:
Cool zeg, misschien sta ik er ook wel een keer in.
Zal hem er eens bij zoeken.
Ja, moet iemand ze opbellen!

Mijn ouders hadden ook in het plaatselijke krantje gestaan toen hun gingen, en nu dacht me vader, ach, laat ik de krant is bellen! En toen belden ze mij... ach, waarom niet!
 
Bacchus said:
En de Pastor Peterstraat ken ik natuurlijk ook, daar woont een vriend van mij (Fam. Wolters / Egbert en Jannes misschien ken je ze).
Mandenmaker ligt in de nieuwbouwwijk de Veneslagen. We wonen daar nu ruim 1 jaar.
Nee, ik ken verder niemand! :D
Woonde er wel 8 jaar, maar heb niet echt veel vrienden gemaakt. Ja, wel gemaakt, maar niet contact gehouden!
Eerste 2 jaar 3+4 mavo aan de K.Doormanstr, toen 4+5 Havo in Nijverdal, toen naar IJselland in Deventer. Daar ben ik net in July afgestudeerd, en toen meteen weg! :D

Ik zie trouwens aan je website dat je een beetje in de media zit?
Mijn vriende(oh nee, nu man! :D) is graphic designer. Werkte bij een klein reclame bureautje in Ypelo(ja, ja)
 
Klopt helemaal. Heb sinds 2 jaar een weblog met een collega/vriend van mij. Hierin houden wij diverse dingen bij. Het design en het schrijven van de scripten doen wij ook grotendeels zelf.
Het idee is gekomen omdat ik al 5 jaar bij een internet provider werk, dan kom je hier vanzelf mee in aanraking.
Daarnaast presenteer ik samen met hem een radioprogramma op vrijdag.

Dus zit redelijk in de media.
 
Hoi Bacchus,

Welkom op het forum!
Vergeet niet als je wordt geïnterviewd voor krant, radio of televisie, om iedere tweede zin die je zegt XPdite.net te noemen :lol:.
 
Lost said:
Hoi Bacchus,

Welkom op het forum!
Vergeet niet als je wordt geïnterviewd voor krant, radio of televisie, om iedere tweede zin die je zegt XPdite.net te noemen :lol:.

Lijkt mij niet zo'n groot probleem. Maar goed we moeten eerst nog zo ver komen.
 
Back
Top