Hallo, even voorstellen

Bills

New Member
Hallo allemaal, :)

Ik ben Jolanda, 35 jaar oud.Ik ben nederlands en woon in Engeland met mijn man, Kevin (Engels) ook 35 jaar en mijn zoon James 2 jaar.
Wij hopen om in mei naar Australie, Perth ( Rockingham) te verhuizen. Waar mijn man zijn ouders wonen.
Ik zou graag willen weten wie daar in de buurt woon want ik wil wat meer nederlands praten en schrijven en hopelijk leer mijn man en zoon ook wat nederlands.
Ik heb al aardig wat afgelezen en begin al aardig verslaaft te worden.

Hoi Jolanda,

:hi: op het gezellige, informatieve en zoals je al gemerkt hebt, verslavende forum :up:.
Leuk, joh dat jullie richting Perth gaan. NL wordt steeds meer vertegenwoordigd daar, heb ik het idee.
Heel veel succes alvast en houd ons op de hoogte :).

Groetjes,
Mel

Welkom op het forum,  en dat van de verslaving hoef ik geloof ik niet meer te zeggen.Ik wens je ook heel veel gezelligheid hier.

groetjes Manja :)

Hey, welkom op het verslavende forum!! Hier zal je géén probleem hebben om mensen te vinden in de buurt van Perth, hoor....en het is nog érg gezellig ook!  :up:

S

Hi :hi: op het verslavende forum!! Je zal géén probleem hebben om mensen te vinden die in de buurt van Perth wonen of gaan wonen hoor....Er wonen er genoeg  :up:

Ik wens jullie veel plezier met het voorbereiden en we hopen meer van je te horen zodra je eventuele vorderingen heb gemaakt.

Gr.Koen

Hallo Jolanda,

Beetje laat, maar nogmaals welkom op het forum  :hi:

Succes met je man en zoon Nederlands leren, je man zal meer moeite mee hebben  :), maar het kan wel, ik ben Schots en woon hier 13 jaar, inmiddels kan ik wel goed Nederlands, maar het heeft wel bloed, zweet en tranen gekost!

Mijn partner is Nederlands en we willen ook dat ons dochtertje Nederlands spreekt ook als we in Australie zitten. 

Succes verder met jullie plannen.

Groetjes,
Susan, Mees & Shea  :baby:

Welkom, ook van mij. Het lijkt me trouwens nog een toer om je gezin nederlands te laten spreken als je niet in Nederland woont... er is niet echt veel motivatie als je het alleen maar onderling kunt gebruiken  :? grtz l&miles

Hallo,

welkom op het forum. :flowers:

Leuk dat er steeds meer mensen naar de westkust willen gaan.

Als alles mee zit willen wij volgend jaar zomer naar Geraldton (zo`n 450 km ten noorden van Perth, maar wat is daar nu 450 km??? Niks toch?) :drive:

En met dat Nederlands, dat komt wel goed. :wink:

Groetjes, Jess

Ook van ons een Hartelijk welkom op Het Forum!! En dat al je vragen beantwoord mogen worden!!

Rene

Back