Hallo, even voorstellen : :)

JustEllen

New Member
Ik ben Ellen, ben 26 jaar en woon in Oss, samen met mijn vriend, waarmee ik 2 kids heb, en de 3de is op komst!
Wij zitten te denken om te wonen/werken in australie, en dan met name in de richting van Perth. Dus iedereen met die gedachte of mensen die er al zitten, laat maar weten! :D

Groetjes Ellen

Hi Ellen,

Oss, vlakbij plaatsje Zeeland,  Mijn geboorteplek......
Heb nog bij Top Oss gevoetbald onder leiding van Hans Dorjee.
Wat is je beroep waarop je wilt emigreren.

Cheers,

Jack :evil:

Ah das toevallig! :) Ben altijd in de Morgenzon uit geweest, in zeeland, ken je dan miss ook wel.
Mijn vriend is op zoek naar werk als: industrial flooring, dus hij egaliseerd vloeren, en legt ze ook bij bedrijven. Zoals marmoleum, tapijt, uuh dat soort dingen

[quote author=JustEllen link=topic=8581.msg113599#msg113599 date=1205403984]
Ah das toevallig! :) Ben altijd in de Morgenzon uit geweest, in zeeland, ken je dan miss ook wel.
Mijn vriend is op zoek naar werk als: industrial flooring, dus hij egaliseerd vloeren, en legt ze ook bij bedrijven. Zoals marmoleum, tapijt, uuh dat soort dingen[/quote]

De Morgenzon is er niet meer, Heeft de baas Henk van Tiel samen met zijn zoon Harold van Tiel verkocht aan de gemeente en is platgegewalst.
Verder was Kobus ook altijd een leuke tent om te bezoeken.
Ik denk dat het niet zo moeilijk moet zijn om werk te vinden in dat vak.

Heb je al een bureau gecontacteerd wat je kansen zijn.
Hoeveel leer en werkervaring heeft je vriend.
Is hij supporter van BVO TOP Oss?.

Cheers,

Jack :evil:

Moet miss niet moeilijk zijn in dat vak, ik kan er alleen bijna niks van vinden in de regio van Perth, weet niet goed waar te zoeken. We hebben wel al een afspraak gemaakt bij het bureau EVD in den haag, weet niet of je daar bekent mee bent?!
Weet je miss anders nog meer bureau's of iets dergelijks waar we kunnen zijn voor zoiets?

Maar mijn vriend is geen supporter van top oss :)

Grappig, ik kwam "vroeger" ook wel eens bij de morgenzon.
En Kobus natuurlijk.

Goede keus hoor Perth!
Wij gaan ook een poging wagen.

Mijn man heeft ook in de vloeren gezeten, maar gaat in Perth eerst wat anders doen.
Er zijn wel verschillende bedrijven in die business.
Misschien de yellow pages?

Marie :wink:

[quote author=JustEllen link=topic=8581.msg113617#msg113617 date=1205418054]
Moet miss niet moeilijk zijn in dat vak, ik kan er alleen bijna niks van vinden in de regio van Perth, weet niet goed waar te zoeken. [/quote]

Al eens gekeken op www.seek.com.au ? Ik heb geen enkel idee hoe het in jouw (jullie) industrie zit, maar er zit werkelijk van alles op seek... Daarnaast denk ik inderdaad dat de yellow pages een idee kan zijn inderdaad (www.yellowpages.com.au).

Hoi Ellen,

Ten eerste natuurlijk hartelijk welkom!

[quote author=JustEllen link=topic=8581.msg113617#msg113617 date=1205418054]
We hebben wel al een afspraak gemaakt bij het bureau EVD in den haag, weet niet of je daar bekent mee bent?!
Weet je miss anders nog meer bureau's of iets dergelijks waar we kunnen zijn voor zoiets?
[/quote]

Persoonlijk ken ik EVD niet -wij doen alles zelf- maar kijk eens in de thread http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=196.0 voor recensies en (goede en slechte) voorbeelden van migratiebureaus.

Succes!
E

[quote author=perthpete link=topic=8581.msg113704#msg113704 date=1205492258]
Oh ja, en welkom natuurlijk.. vooral gezien jullie voorkeur voor Perth ;-)
[/quote]

Die moet je even uitleggen, snap ik niet ;)

Back