Hallo hallo Forumleden

Shooter

New Member
Aangenaam allemaal,

Via Sabien ben ik op deze website terechtgekomen. Fantastisch; de search button heeft mijn dag al gemaakt.
Tijdens mijn laatste reis door oa Australie heb ik besloten dat ik verder wil gaan leven in een land waar je net even die blijdschap voelt die je in Nederland zo moeilijk kunt vinden. Nu wist ik dat het moeilijk zou worden, maar zoooo moeilijk. Hier even mijn basiskenmerken. Vrouw - 32 jaar, ga zonder spouse de stap wagen, heb een diploma Facility Management (Bac) behaald in 1999 en heb altijd gewerkt in de foodwereld waarbij zowel marketing, productontwikkeling en inkoop de revue gepasseerd zijn. De basispunten die ik behaal zijn momenteel niet voldoende dus...alle tips zijn welkom. Voor nu: ik ga lezen, lezen en lezen!
Groetjes.

Hey Shooter!

Welkom op het forom!
Ik hoop dat je nóg verder komt dmv de search button en anders vraag maar raak!
Maar met Sabien als vraagbaak weet je vast al een hele hoop  :up:

Groetjes Lin  :)

Hoi daar,

welkom op het forum en succes met je zoektocht  :up:

groetjes Miranda  :)

Welkom op het forum :up:

Kom je er niet uit, vraag maar raak!
(trouwen met een Ozzie kan later altijd nog :-D)

Groetjes wilbert

Goodmorning beste mensen,

Heb een e-mail ontvangen van Friar waaruit blijkt dat ik toch echt niet verder kom dan de 105 punten  :-(die ik reeds eerder gecalculeerd heb. Nu wil ik gewapend met mijn cv a.s. zondag naar het Seminar in Amsterdam gaan.  Zijn die 25 Eurootjes welbesteed?  Voordat ik mijzelf in de armen van een Aussie stort hoop ik toch echt die 120 punten te bemachtigen...of anders natuurlijk de alternatieve routes, al zie ik een beetje op tegen de regio beperking.
Groeten,

Hai shooter,

Welkom hier en die beperkingen zijn toch maar voor 2 jaar?
Tenminste,ik zou al blij zijn dat ik binnen was.2 jaar zijn zo om daarna kan je gaan en staan waar je wil.

Groeten,Clair.

Hee hallo!
Welkom op het forum. Hele herkenbare situatie. Ik weet precies aan welke 105 punten je komt! Ik had hetzelfde. Als ik het met studeren niet anders had opgelost was ik zeker voor het SIR visum gegaan (waarschijnlijk Adelaide).
Na twee jaar (vraag me niet precies hoe, maar dat vertelde die mevrouw van SA) kun je alsnog gaan en staan waar je wilt..........en eigenlijk gaat dat best snel toch?
Succes met alles!

Henriette

Hoi Shooter,

Nou die regio beperking valt enorm mee hoor. Wij zijn ook van die regio-miepen en we komen hier niets tekort aan voorzieningen. Buiten de steden Sydney, Melbourne, Perth en Brisbane zijn er tig grote steden waar je wel kunt wonen als je niet zonder het stadsleven kunt.

Persoonlijk vind ik het geen enkel probleem om regionaal te moeten wonen, sterker nog, ik zou het verschrikkelijk vinden als ik in een miljoenenstad zou moeten wonen. Met een SIR visum mag je overigens wel in Adelaide wonen. Misschien een optie?

Erna

Hallo Shooter,

Welkom op het forum  :hi:

Veel succes met je plannen.

Groetjes,
Susan, Mees & Shea  :baby:

Welkom op het forum! :up:
Ik ben ook in het bezit van een SIR visum. Zoals Erna al aangaf is dat helemaal geen slechte optie hoor.

Hoi Anette,

Ik las net deze post pas..mijn intro was inderdaad wat verwarrend door een andere naam te noemen, maar ik ben Mijke hoor! Vwb het seminar; dit was georganiseerd door Friar en ik had mij vooraf aan moeten melden (25 euro). Daar kwam ik te laat achter en zo is die missie mislukt. Inmiddels weet ik door dit Forum al zoveel meer dat ik die 25 Euro maar stukgeslagen heb op de verjaardag van de koningin. Ik heb overigens het idee dat er bureautjes zijn die wat scheutiger zijn in het geven van een gratis advies op basis van je CV dan Jan Friar. Mocht je toch graag naar een volgend seminar willen; dit is de e-mail link:

http://www.emigreren-australie.nl/info-dagen/

groetjes, Shooter

Back