Hallo hier is Cora

Cora

New Member
hoi!
ik lees al een tijdje mee, maar wil me toch even voorstellen..
Ik heet Cora en ben van plan om in Februari samen met mijn vriend Frank naar Australie te verkassen. Ik ben er zelf drie weken op vakantie geweest en werd helemaal verliefd op Oz. Omdat Frank op nogal korte termijn een baan in Sydney heeft gekregen zijn we nu dus als gekken bezig om alles te regelen (incl. vervoer van drie katten, helahola).
Allemaal erg spannend en erg leuk en erg eng  :) maar ik tel de dagen af!

sjonge jonge, wat een ondernemening!!! Hoe lang kan Frank in Sydney werken? Succes met de voorbereidingen!

Frank heeft daar een vaste baan gevonden, als alles goed gaat kunnen we dus onbeperkt blijven! We hebben ons eerst eens voorgenomen om twee jaar te blijven, maar we gaan erheen met de instelling dat dat wel langer wordt, ook omdat je anders niet veel dingen opbouwt (relaties etc, want we gaan toch over twee jaar weer terug). Heb er geweldig veel zin in en er gaat geen uur voorbij dat ik mezelf niet in Sydney zie rondhuppelen  :lol:.

Omdat alles zo snel is gegaan kan ik niet mee op een spouse visum omdat we net een half jaar samen wonen. Dat wordt dus nu een working holiday visum en gaan we het spouse in Oz aanvragen. Helaas betekent deze snelle ontwikkeling ook dat de katten langer in qaurantine moeten zitten, en dat we niet meer zo lang hebben om voor ze een plekje te reserveren in Sydney en dat het afscheid nemen van vriendinnen en familie wel heeeel dichtbij komt :cry:. Dus stemmingswissel te over hier.

Hey Cora,

Leuk om je ook hier te zien op het forum, welkom.

't Is zeker spannend en het gaat vast allemaal goedkomen met je poezen.

Sterkte en succes met afscheid nemen en tot ziens in Sydney.

Groetjes,
Erna

welkom op het forum spannend allemaal
het is wel even schakelen als alles ineens zo snel gaat  :up:

Gaaf joh  :up: Veel succes en natuurlijk veel plezier.
Ow en niet vergeten; welkom op het forum.

Wow! Dat is snel allemaal, gaaf zeg!!

Welkom en succes de komende spannende tijd :up:

Groetjes,
Lela

Back