hallo hier Njusha

njusha

Member
ik ben beezich met australia alja mijn ouders en ik ga heel graag naar een zonnig land .
ik ben tien jaar en ik heet njusha ik ben geboren in  brugge.
ik zit nu in oudenaarde en heb veel vriendinen en ik zit in het vijfde leerjaar ik ben jaarig op 30 mei groetjes van njusha
p.s. stuur iets terug als  je geintereseert zijn in een toffe babbel.

hoi
:icecream: :icecream: :icecream: :icecream: :icecream:
ik ben amenda
ik ben 9 mei
jarig ik ben nu 10 jaar oud
mijn lieflins dieren zijn
hond/paard/kat/konijn/dolfijjn :flipper: :dog:

groetjes amenda

zeg als iemand geinteresseert is mag ik dan een je E-mail want dan ga ik die geene toevoegen op msn messenger dan kan ik met jij of jou online praten  :blond: :computer: :blahblah: :blahblah: :later:

heey njusha ik ben een neefje van amenda  ik ga hoogstwatschijnlijk in coffs harbour wonen :up: :up: en ik zou graag willen weten waar jullie gaan wonen  :thinking: :thinking: :thinking: :thinking: :cheer: :cheer:

ik ga ook naar ozzie in Brisbane  het mooiste van Australia is de kangeroe en de heilige berg .
en wat ga jij het liefste naartoe naar Belgie of ozzie ik ozzie en zeg zou ik je mail mogen hebben dan kunnen we een keer chatten naar mekaar en waneer ga je naar ozzie ik binnen 1 jaar nog niet lan g hoor ik wil d

dat  het rap gaat en als we in ozzie zijn traag want de tijd gaaat rap voorbij

vele groeten van NJUSHA

zeg amanda mag ik je e-mail adress hebben dan krijg jij de mijne en dan kunnen we chatten met makaar goed want ik krijg niemand anders zijn e-mail vele groetjes van njusha en plies mag ik je e-mail adress

Ik ben al 2keer naar
australië geweest de 1ste keer hebben
we er met een klein vliegtuigje :plane: over de heilige berg heweest
p.s.ik woon in Poperinge (West-Vlaanderen) als je Poperinge niet kent
het licht dicht bij Ieper. :cool: :hang:
[flash=200,200]http://jasper[/flash]

hallo Njusha,

ik ben Lisa en ben 10 jaar en zit in groep 6.
ik woon in Rotterdam en vindt het leuk om naar Australie te verhuizen omdat het lekker warm is.
mijn ouders zijn ook druk bezig met Australie.
mijn e-mail is lisa. bouwmeester@planet.nl

groetjes lisa

zeg Lisa danku van je E-mail te geven en zeg ik ga je toevoegen op msn dan kunnen we online praten dat zou tof zijn zo kennen we mekaar veel beter en raper
danku en misschien tot op msn gesprek of mail ik ga een keer een foto van me door sturen een keer dan goed bedankt en vele groeetjes van njusha

je moet skhype nemen op skhype.com ik heb het ook
en het is leuk kom het ook doen daar geef ik je mijn e-mail

Back