Hallo, hier nog een nieuwe

Biente

XPdite Sponsor
Hallo allemaal,
Ik heb al een paar berichtje geplaatst op dt forum maar nu zal ik me ook nog even officieel bekend maken, wel zo netjes.
Ik ben Gert-Jan en heb (samen met mijn vrouw en 2 dochtertjes) al jaren het idee om Nederland ooit nog eens te gaan verlaten. 1 van de opties was altijd al Australie en door de advertentie over de expo vorige week kwam het e.e.a. weer bovenborrelen. Dat bezoek is positief verlopen (zie ander topic) en eigenlijk heeft het het vuurtje bij ons weer behoorlijk aangewakkerd. (Het verhaal lijkt dus aardig op dat van Robin viel mij op).  We zijn het allemaal een beetje aan het laten bezinken maar ondertussen wel de diploma's al aan het laten vertalen en druk aan het rondlezen.

We hebben al aardig wat aan dit forum gehad en.... ik geloof dat ik er een beetje verslaafd aan begin te raken  :lol:
Ik hoop hier nog een hoop (meer) te weten te komen en lees dus lekker dagelijks mee met jullie.

Groet, Gert-Jan

Hoi Gert-Jan,

:hi: op het gezellige, informatieve en zeker verslavende forum :up:.
Succes met jullie plannen (en je nieuwe verslaving :p).

Gr. Mel :cool:

Hoi,

Welkom op het forum en veel plezier met rondneuzen (en ook succes met jullie plannen)

groetjes Miranda

Hi Gert-jan.

Een hartelijk welkom op dit forum.
Maarre je had het al door;[quote author=Biente link=topic=2787.msg30714#msg30714 date=1128628498]
We hebben al aardig wat aan dit forum gehad en.... ik geloof dat ik er een beetje verslaafd aan begin te raken  :lol:
[/quote]

Want ook anderen waarschuwen!!!!!!!
[quote author=Bawurra link=topic=2787.msg30717#msg30717 date=1128629512]
Hoi Gert-Jan,

het gezellige, informatieve en zeker verslavende forum.
Succes met jullie plannen (en je nieuwe verslaving .
[/quote]

En geloof me, het is heel gezellig hier.

Groetjes, Rene

Hi Gert-Jan & family. Van harte welkom op dit forum en doe er je voordeel mee.
Veel succes  :up:.

groetjes

Hi Gert-jan
Van harte  :hi: op het forum.
Wat bedoel je verslaafd worden.
De meeste leden zijn het al!!!!!

gr ineke  :up:

Back