Hallo iedereen !

KevinGeldof

New Member
Mijn naam is Kevin, 18 jaar oud.
Graag zou ik de mogelijkheden bekijken om op een WHV naar Australie te gaan voor een jaar.
Wel zal er eerst gespaard moeten worden.

Reizen zit me in het bloed, ik ben op 16 jarige leeftijd al eens in mijn eentje naar een penvriendin in Amerika geweest. En graag zie ik nog zoveel meer van de wereld.

Welkom Kevin, mooi plan!

Gebruik de search button en je vindt al wel wat recente draadjes over backpacken in Australië. Succes met sparen!

Welkom Kevin.Pas op....zo ben ik 20 jaar geleden ook begonnen en ben er mijn hart verloren, nu heb ik eindelijk een visum gelukkig.
Het is zeker de moeite waard, werken en reizen gaat er prima. Wel wat geld achter de hand hebben inderdaad, want het is er prijzig.
Succes!!!

Mijn naam is Kevin, 18 jaar oud.
Graag zou ik de mogelijkheden bekijken om op een WHV naar Australie te gaan voor een jaar.
Wel zal er eerst gespaard moeten worden.

Reizen zit me in het bloed, ik ben op 16 jarige leeftijd al eens in mijn eentje naar een penvriendin in Amerika geweest. En graag zie ik nog zoveel meer van de wereld.

Mogelijkheden zijn eindeloos en zeer gemakkelijk! WHV aanvragen en gewoon gaan ;-) what c0mes around, goes around!

Inderdaad zorgen voor genoeg geld op de bank als verzekering. Proberen met werken je kosten te betalen en dan kan je zonder zorgen genieten van Australië.

Een groot risico, je gaat je hart verliezen aan Australië.....

En oppassen voor dropbears ;-)

Plaatje verwijdert, er zitten ook kinderen op dit forum... /Zwerver

Attachments

• dropbears1.jpg
    dropbears1.jpg
    125.4 KB · Views: 24
Last edited by a moderator:
Haha, ik hoop van harte dat ik mijn hart verlies aan Australie.
Ik ben van plan om te emigreren, mijn droom was/is Amerika. Maar ik heb het gevoel dat Australie hetzelfde bied en dat het gewoon een betere leefomgeving is.

Bedankt voor alle info.

Haha, ik hoop van harte dat ik mijn hart verlies aan Australie.

Dat is niet zo heel moeilijk ;)

Ik ben van plan om te emigreren, mijn droom was/is Amerika. Maar ik heb het gevoel dat Australie hetzelfde bied en dat het gewoon een betere leefomgeving is.

Snap denk ik wel een beetje wat je bedoelt, als tiener was ik helemaal maf van California/Zuid West USA. Ben er toen ik een jaar of twintig was ook een maandje geweest met 3 vrienden. Helemaal top!

Maar Australia is voor mij/ons toch echt veel prettiger om ook echt te leven, en biedt veel van hetzelfde en soms meer op het gebied van huizen, auto's, en natuur. Soms ook wat minder natuurlijk. Maar grootste bonus is toch wel dat het Amerika NIET is :D

Back