hallo iedereen!

yokadoke

New Member
langs deze weg wil ik me even voorstellen...
8 jaar geleden ben ik alleen naar Australie getrokken op een WHV en ben na 2 maanden de man van mijn leven tegen gekomen. Samen hebben we dan de resterende 22 maanden rondgetrokken en hier en daar wat gewerkt.
Nadien is hij met mij mee naar Belgie gekomen, waar we nu nog steeds wonen. Ik ben terug gaan studeren en ben net afgestudeerd als verpleegkundige op bachelorniveau.
Wij willen beiden dolgraag terug richting Australie trekken en zijn hier wat informatie over aan het opzoeken... Enerzijds heb ik denk ik ergens het geluk om met een Australier gehuwd te zijn, maar er komt toch wel veel werk bij kijken. En om als verpleegkundige aan de slag te kunnen, lijkt op het eerste zich nogal moeilijk.. Maar vastberaden dat we zijn, willen we graag de uitdaging aangaan!
tips zijn altijd welkom ;)
groetjes!

Welkom en veel succes! Er zijn via de search engine al heel wat draadjes te vinden over de skills assesment voor verpleegkundigen :) Naar welk deel van Australië willen jullie terug?

Grote twijfel waar we gaan wonen. We vonden beiden het zuiden van WA en het gebied rond Canberra wel de moeite. Het plan is om eerst wat rond te reizen om hier hopelijk een keuze in te kunnen maken het is ondertussen ook even geleden dat we er geweest zijn, dus misschien is het weer helemaal anders dan verwacht...en komen we ergens anders terecht

Heb over verpleegkunde idd al heel wat gevonden. Ga wss even als nurse assistent werken om centjes bijeen te sparen om dan bridging course te kunnen volgen...

Back