Hallo iedereen

DavidKathleen

New Member
Hallo ;

Wij zijn David 34 , Kathleen 35 , Iebe 9 jaar
Eerst wil ik zeggen gegroet iedereen op dit Forum
Wij zijn een gezin uit Leest bij Mechelen ,Dat graag zou wonen en werken in adelaide
daarom hopen we met dit forum de juiste info te bekomen ,en mensen die kunnen helpen met inlichtingen en dergelijke dus als u informatie kan geven over het hoe en wat dit is altijd welkom
ook hebben we famillie wonen in Adelaide en door hun verhalen is het bij ons enorm gegroeid om ook te willen emigreren
zo hopelijk lukt dit ons en voor jullie op het forum aangenaam kennis te maken

Last edited:
Welkom!

Een jaar geleden had ik nog geen idee hoe het zat met de wondere visa wereld van Australië. Dit forum heeft mij in ieder geval erg geholpen. Dus veel leesplezier.

Hebben jullie al enig idee voor welk visum jullie willen gaan?

Welkom! Genoeg te lezen op dit forum. Als je vragen hebt, kun je ze altijd stellen, hoe specifieker hoe beter. Succes!

Welkom!

Een jaar geleden had ik nog geen idee hoe het zat met de wondere visa wereld van Australië. Dit forum heeft mij in ieder geval erg geholpen. Dus veel leesplezier.

Hebben jullie al enig idee voor welk visum jullie willen gaan?

Vermits ik geen diploma heb zal ik een baas moeten vinden die mij sponsered zodat ik werk heb ginder
want ik heb wel getuigschriften van stukadoor (bepleisteringen van muren nat en droog )
net als een getuigschrift stellingbouwer hulpmonteur maar heb hier maar 2 jaar ervaring in net niet genoeg
en dat we moeten zoeken naar een goede organistatie die zich hier mee bezig houd zodat zei ook ons kunnen helpen
met de nodige informatie van het hoe en wat
wil jullie alvast bedanken voor de reactie dank u hier voor
David ,Kathleen , Iebe

Is het een idee om een bureau te benaderen zodat jullie kunnen bekijken wat de mogelijkheden zijn?

Back