Hallo iedereen

Bj0rn

New Member
Hallo iedereen, ik ben Bjorn en ga volgend jaar naar de universiteit Het is dus tijd om langzaam een studierichting te kiezen en aangezien ik wil immigreren naar Nieuw-Zeeland lijkt het me nuttig om een richting te kiezen die daar kansen bied. Mijn interesses liggen vooral binnen de wetenschappen bv farma, bio ingenieur, biochemie/biotechnologie. Echter zie ik door de bomen het bos niet meer, Kan iemand mij info geven over hoe diploma's erkent worden en waar ik de beste toekomst in heb?
Alvast Bedankt voor jullie hulp !
Groetjes Bjorn
 
Kijk eens op nuffic.nl , daar is veel te vinden over de internationale erkenning van diploma's.

Ze houden zich niet bezig met een studiekeuze, dat is natuurlijk jouw eigen keuze. Overigens denk ik (niet gehinderd door enige kennis) dat de wetenschappen die je noemt wel kansrijk zijn gelet op de agrarische sector in het land.
 
Studies klinken goed. Denk dat je een pivot table moet maken van advertenties op Seek, de Lijst (hoe dat ding tegenwoordig ook heet... msstsl,stsol of wat dan ook) en de Australische vakorganisatie die jouw type diploma moet goedkeuren ;)

Ondanks dat je studies aan lijken te sluiten hebben we hier ook 2 biologen/milieu technologen oid gehad die niet aan de bak kwamen (in SA) en weer terug gekeerd zijn. Wil je niet afschrikken maar niets is zeker in het leven ;)
 
Back
Top