hallo ik ben Abbey

Abbey

New Member
hallo ik ben Abbey en ik ben 7 jaar.
ik vint het ook leuk dat ik ook mag tiepen met julie.
ik moet nu gaan slapen want het is al heel laat.
tot de volgende keer :) :lol: :wink: :roll: :up:

Hi Abbey! Wat leuk dat je hier nu ook berichtjes kan plaatsen he!? Ik heb je trouwens ook gezien in Tilburg en ik heb je geloof ik nog op de foto staan ook! :)

Hoi Abbey,

ik ben Dominique en ben 11 jaar, bijna 12..... :evil:

wat zijn jou hobby's???

ik vind softballen erg leuk en buiten spelen met  mijn vriendinnen.

doei
Dominique

hallo ik ben abbey ik vind het hil leuk om met jou te praten.

ik zit op zwemles en ik hep mijn A en mijn B dieplooma al .
en mijn hobies zijn paardrijden en dansen en tv kijken.

Wow! Paardrijden! Volgens mij is dat in Australie erg leuk om te doen. :) Ik vind zwemmen ook erg leuk, maar paardrijden kan ik niet :) Mijn nichtjes hebben allebei een paard en heb er een keer opgereden... Niets voor mij hoor, al die hobbels... :)

hallo abbey :up: ik ben Rick 10jaar ik zou graag willen weten waar  je gaat wonen ik ga wonen in coffs harbour in new south wales :lol:

hallo rick mijn papa en mama willen dat wij in de buurt van perth gaan wonen. mij maakt het niet uit. ik vint het wel hil leuk dat we naar australie gaan maar het duurt nog wel hil lang want mijn mama moet irst nog naar school en als ze klaar is dan gaan we pas. en mijn mama gaat als ik 8 ben ook voor school naar australie en misgien mag ik mee.

daag
Abbey

hoi abbey met donna  :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool:
ik ben het nichje van rick

:flipper: :surfer: :beach:groetjes donna :beach: :flipper: :surfer:

hoi hoi ik ben donna

waar ga je ook alweer wonen  ? :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :danc :-D :-D :-D :-D

ik moet gaan doei  :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

hallo donna mijn mama en papa willen in perth wonen maar wij gaan pas als mijn mama de schol af heeft :cry:

hallo alemaal ik hep gisteren van mijn mama de supriese gehat die zij hat gehat op school.
mijn mama is al een beetje een juf en kreeg een kangroe en nu mag ik die heben.
hier is ook een plaatje maar die heeft mijn mama er bij gezet

groetjes van abbey

DSCF1251.JPG

hoi abby  :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
ik ben 10

ik heb ook een suprise gemaakt
een loly die was heel mooi gewoorden
:-D :-D :-D :-D :cool:
ik zelf heb een paardrij meisje gekregen
met heel veel kadotjes leuk he

groietjes amenda

heeey abbey dat is toevalig ik had ook een kangeroe saprise gekregen van mijn vrienden ik vind het leuk dat ze er rekening mee houden :up: :-D :-D

hallo allemaal ik hep gister men zwemdiploma van c gehaalt en ik ga nu bij wetstrijtzwemmen en ik heb flippers en een zwembril gekregen en ook een groote sport tas :)

Gefeliciteerd Abbey, wat goed van je. Joe (zijn mama schrijft nu voor hem) moet dat nog gaan doen. Maarre, jij kan nu met je C dan toch echt wel ook mensen redden in het water. Goed hoor. Wat lief van je papa en mama dat je flippers, een zwembril en sporttas hebt gekregen. Wil je later ook misschien gaan duiken dan??? Oefen maar goed met je snorkelspullen, dat is superleuk.

Groetjes Joe (en zijn mama Miranda)  :)

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Back