Ook van mij respect, vooral omdat je weet dat je haar (misschien) niet meer zal zien.
Rene
Als je echt om iemand geeft wil je wat het beste voor hen is.
Ik weet dat ze daar gelukkiger zullen zijn dan hier. Dat betekent dat ik ze los moet laten.
Gelukkig hebben we internet en kunnen we skypen. En dan is er nog iets nieuws (een app) om gratis via de mobiel te bellen, viber of zo iets. We zullen elkaar dus wel veel spreken maar dat kan het echte contact niet vervangen.
Niet meer even bellen, zullen we een bakkie en elkaar treffen om de hoek in een restaurantje, even weg van alles.
Ik kan nooit meer zien hoe haar dochtertje door de dierentuin rent en geen genoeg kan krijgen van alles wat te zien is, dat plezier van een kind, is onbetaalbaar. Geen knuffels meer en geen onbetaalbare lach omdat ik bij school sta om haar op te halen omdat ze met mij mee gaat en mamma straks ook komt en blijft eten.
De hele gewone dingen, die ga ik het meest missen.
Mijn eigen dochter is al groot. Dus ik moet wachten tot ik oma wordt.
Maar nu moet ik zorgen dat het hondje van de kleine mee kan want anders is ze ontrootsbaar en dat kan natuurlijk niet.
Ik hoop voor mijn vriendin dat ze in Australië een hele leuke vent vind, die haar heel gelukkig maakt want dat verdient ze.