Hallo ik ben Babs

babsje

New Member
Hallo ik ben Babs,

Mijn vriendin gaat emigreren naar Australië waar haar moeder al woont. Ik help haar met van alles uit zoeken.

Groeten Babs

Welkom!
Veel leesplezier.
Maar pas op, voor je het weet ben je zelf ook besmet met het aussie-virus!;)

Iedereen bedankt voor de leuke reacties.

Ik zal zelf niet zo snel "besmet" worden. Ik vlieg nl. niet en de boot duurt erg lang. Overigens word ik zelf met een uurtje op de boot ook al HEEL ERG ziek. Ik ben dus gebonden aan plaatsen waar je met de auto komen kunt. Dan heb ik een heel gezin, man kind, 6 katten, 3 honden een hamster en een duif. Dat verhuis je niet zo snel en achterlaten dat kan ik niet.

Het feit dat ik echt niet, NOOIT, in een vliegtuig stap maakt het wel moeilijk om afscheid te nemen van mijn vriendin en haar dochtertje. Ik weet dat ik ze nooit meer in levende lijve zal zien. Dat ik ze nooit meer even kan vasthouden, dat ik ze alleen nog maar op skype zal zien. Mijn vriendin heeft geen familie in Nederland dus voor haar is er weinig reden om hier te komen.

Mijn hulp is dus heel dubbel.
Ik gun ze alle geluk van de wereld en ik vind absoluut dat ze moeten gaan.
Tegelijkertijd ben ik er erg verdrietig over. Wat zal ik ze missen.

Ook van mij respect, vooral omdat je weet dat je haar (misschien) niet meer zal zien.
Rene

Ook van mij respect, vooral omdat je weet dat je haar (misschien) niet meer zal zien.
Rene

Als je echt om iemand geeft wil je wat het beste voor hen is.

Ik weet dat ze daar gelukkiger zullen zijn dan hier. Dat betekent dat ik ze los moet laten.
Gelukkig hebben we internet en kunnen we skypen. En dan is er nog iets nieuws (een app) om gratis via de mobiel te bellen, viber of zo iets. We zullen elkaar dus wel veel spreken maar dat kan het echte contact niet vervangen.
Niet meer even bellen, zullen we een bakkie en elkaar treffen om de hoek in een restaurantje, even weg van alles.
Ik kan nooit meer zien hoe haar dochtertje door de dierentuin rent en geen genoeg kan krijgen van alles wat te zien is, dat plezier van een kind, is onbetaalbaar. Geen knuffels meer en geen onbetaalbare lach omdat ik bij school sta om haar op te halen omdat ze met mij mee gaat en mamma straks ook komt en blijft eten.
De hele gewone dingen, die ga ik het meest missen.

Mijn eigen dochter is al groot. Dus ik moet wachten tot ik oma wordt.

Maar nu moet ik zorgen dat het hondje van de kleine mee kan want anders is ze ontrootsbaar en dat kan natuurlijk niet.

Ik hoop voor mijn vriendin dat ze in Australië een hele leuke vent vind, die haar heel gelukkig maakt want dat verdient ze.

Dat met de quarantaine periode daar zal nog wel wat tijd kosten. Hopende dat het snel gaat!

Back