Hallo......ik ben net nieuw hier

TheBroute

New Member
Mijn naam is Bert en ik heb mij ingeschreven bij dit forum, omdat ik alles wil weten over hoe het is om naar Australië te emigreren.
Wat komt er allemaal voor kijken?
Zoals visum aanvraag......de verschillende soorten visa.
Hoe zoek je werk, woning, etc.? Doe je dit allemaal vanuit Nederland of doe je dat ter plekke?
Hoe zit het met bemiddelingsbureaus? Zijn er mensen die daar goede/slechte ervaringen mee hebben?
Wat kost een verhuizing naar Australië gemiddeld?
En hoe verscheep je je persoonlijke spullen? En komen ze dan wel heelhuids aan?
Hoe is het leven in Australë? Hoe zijn de sociale voorzieningen etc.
Dit zijn zomaar een paar dingen die in mij opkomen.
En daar hoop ik middels dit forum antwoord op te krijgen.
En ik hoop natuurlijk op leuke contacten met mensen die al ge-emigreerd zijn naar down-under.
Hoe zijn hun ervaringen?
Ik hoop veel wijzer te woreden hier!

Groetjes, Bert

Hey Bert! Welkom op het forum! Met behulp van de Search-button zal je al vele antwoorden vinden op je vragen...en voor de rest, vraag je het ons maar!

:later:
Sara

Hi van harte  :hi: op het forum.
Al je vragen staan hier besproken.
Alleen even zoeken.
Veel suc6

Gr Ineke  :up:

Bert,

Welkom.
Alvast een kleine tip (alhoewel dit eigenlijk alleen voorsteltopic is): Buysse in Culemborg is een (er zijn er meer) adviesburo die ook voorlichtingsavonden doet. Jouw vragen zo lezende denk ik dat het voor jou best handig kan zijn om eens bij zo´n avond langs te gaan. Je betaald een paar euro entree, maar verder zijn er geen kosten of verplichtingen verbonden. Die voorlichtingsavond was (voor ons in ieder geval) erg verhelderend.

M.vr.gr.

Perthpete.

Hoi Bert!

Welkom hier op het forum!
Succes met je verdere zoektocht!

Groetjes Lin :bye:

Ook van ons een  :hi:

Wat betreft informatie zoeken.........

Te kust en te keur hier op dit forum. Zoals anderen het al hebben gezegd; "De search knop is je beste vriend".

Rene

Back