Hallo, ik ben Paula

Paula

New Member
Hallo, ik ben Paula en woonachtig in Gelderland.
Via deze manier wil ik meer info halen uit het forum

Paula

Hey Paula, welkom hier! Ik weet niet of je het beseft, maar jij bent het duizendste Xpdite-lid  :cheer: :cheer: ...dus das een extra proficiat, want we wachten er al een tijdje op!  :up:  :lol:

Veel succes en wees gerust, je vind hier vele antwoorden en via de Search-button kom je al een heel eind!
Maar pas op! Het forum is érg verslavend!!!
Toch veel zoekplezier!!

Groetjes,
Sara

Ook van mij van harte  :hi: op het forum.
Zoals je al van Sara heb gehoord je bent de duizendste forum lid.
Gefeliciteerd Paula.  :cake2:
En nog veel suc6 met je plannen.

Gr Ineke   :up:

Hey Paula, ik weet ondertussen uit welingelichte bron wie je bent, en nog eens welkom op het forum!! Ook van Hans, Marcel en Rudi!!  :wink:

Sara

Hi Paula ik heb het ook door wie je bent.
Leuk dat je er ook bij komt.
Je partner dacht ook dan krijgen wij lekker die taart
en champagne.  :lol1: :lol1:

Gr Ineke

Hohohohoho (zei de kerstman ook niet zoiets)...

Volgens mij was een mede-forum lid dermate hongerig/slaperig/whatever...dat hij maar snel zijn vrouw heeft gesommeerd om als 1000e member te registreren :p :p

Jeezes christ ,wat voor mensen die forumleden  :crazy: :devil: :speechless:
Is toch ook niet besmettelijk of verslavend hoop ik :-D
Groeten K

Hey Paula,

:hi: op het gezellige, informatieven, maar ook VERSLAVENDE forum.
Succes met het vinden van je info, etc.

Enne, niet schrikken van de superenthousiaste forumleden :-D.

Groetjes,
Mel

Ja ni valt mijne euro  :-o,ik weet ook wie je bent  :-D.
Maar alvast zal de verslaving u ook parten spelen  :lol:,het zit in the family.
Groeten aan R ,Katja

Ik dacht even een tukkie te doen (was een beetje moe; zeer drukke dag achter de rug) en zei tegen Paula dat ik even plat ging.
Ze vroeg of ik de computer even aan kon laten staan, want ze moest eea nog uitwerken en uitzoeken op het net.
Kom ik weer naar beneden, zegt ze dat (aangezien ze zoveel van mij had gehoord over xpdite), dat ze zichzelf had aangemeld!! En dat ze op deze manier een oogje op mij kon houden als ik niet thuis was. Ze had ook begrepen dat Ton en Ineke vaak tegen elkaar op gingen. En vergeet Sara en Hans niet, en een aantal anderen die als man en vrouw op het forum zijn.
Ik wist niet dat ze dat had gedaan, want ze is niet echt een computer fanaat zoals ik.
Ik heb haar een beetje met open mond aan gekeken. Ze wist niets van een aanstaande 1000ste lid, ik had haar niets over verteld.
Ga ik kijken, en inderdaad, ze was het 1000ste lid.
Omdat we al de hele dag hadden gewacht voor de 1000ste, dacht ik dat die later zou komen, vandaar dat ik ging slapen.

Doorgestoken kaart, nee, maar wel leuk, want nu kan ze zelf al die leuke dingen mee maken en lezen waar ik het ZO vaak over heb.

Rene (de mindere helft van Paula)

Ps. toch wil ik haar ook een Hartelijk Welkom heten.

[quote author=Rene-L link=topic=3219.msg37145#msg37145 date=1132350046]
Ze vroeg of ik de computer even aan kon laten staan, want ze moest eea nog uitwerken en uitzoeken op het net.
Kom ik weer naar beneden, zegt ze dat (aangezien ze zoveel van mij had gehoord over xpdite), dat ze zichzelf had aangemeld!! En dat ze op deze manier een oogje op mij kon houden als ik niet thuis was.
[/quote]

Controle, he, :lol1:
Is ook wel nodig met die verslaving van jouw :-D

Hoi Paula,

Ik ben net op tijd terug van weggeweest om het duiznedste lid te verwelkomen.
Welkom op het forum! :up:

hey paula

Ik ben ook woonachtig in gelderland. heb je al lang plannen om naar australie te gaan, ik namelijk ook. maar ja wat een geregel allemaal.

groetjes

pascal

Back