Ik dacht even een tukkie te doen (was een beetje moe; zeer drukke dag achter de rug) en zei tegen Paula dat ik even plat ging.
Ze vroeg of ik de computer even aan kon laten staan, want ze moest eea nog uitwerken en uitzoeken op het net.
Kom ik weer naar beneden, zegt ze dat (aangezien ze zoveel van mij had gehoord over xpdite), dat ze zichzelf had aangemeld!! En dat ze op deze manier een oogje op mij kon houden als ik niet thuis was. Ze had ook begrepen dat Ton en Ineke vaak tegen elkaar op gingen. En vergeet Sara en Hans niet, en een aantal anderen die als man en vrouw op het forum zijn.
Ik wist niet dat ze dat had gedaan, want ze is niet echt een computer fanaat zoals ik.
Ik heb haar een beetje met open mond aan gekeken. Ze wist niets van een aanstaande 1000ste lid, ik had haar niets over verteld.
Ga ik kijken, en inderdaad, ze was het 1000ste lid.
Omdat we al de hele dag hadden gewacht voor de 1000ste, dacht ik dat die later zou komen, vandaar dat ik ging slapen.
Doorgestoken kaart, nee, maar wel leuk, want nu kan ze zelf al die leuke dingen mee maken en lezen waar ik het ZO vaak over heb.
Rene (de mindere helft van Paula)
Ps. toch wil ik haar ook een Hartelijk Welkom heten.